Tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. september 2008

linemus

Det har Signe døjet med i 14 dage nu, og det er så synd, for hun har nærmest konstant rød numse. Derudover har hun det fint, glad og spiser og drikker, som hun plejer.

Synes godt nok det er lang tid at have dårlig mave. Hun bliver så ked af det, især om aftenen, fordi det gør ondt. Hun bliver skiftet 6-8 gange om dagen!

Jeg snakkede med lægen i mandags og fik lavet en afføringsprøve, der blev sendt til testning, men da jeg så ringer i dag for at få svar, holder de ferie hele ugen :@ Har snakket med en anden læge, men de kan ikke se svaret. Hun mente dog ikke, vi skulle være bekymrede, og kom med gode råd mht. kost, og så kunne det jo også være nye tænder (så lang tid??). Men man kan jo ikke lade være med at være bekymret alligevel.

Nanna er ikke blevet smittet (7-9-13) - det synes jeg alligevel er imponerende.

Tynen: Var det ikke Stella, der også døjede med dårlig mave i lang tid? Synes lige at have læst det flygtigt. Hvordan går det? Hvad har I gjort?

Knus Line - også træt af lortebleer en masse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

Plysbjørnen

Puha hvad du kan gøre ved jeg ikke... Men synes da godt nok det lyder voldsomt...

Pøj pøj med at få hende frisk igen...

Betina

Anmeld

8. september 2008

Tikki

Iza har haft tynd mave i nu ca 4 dage...og det er virkelig tyndt, hun bliver skiftet ret mange gange og har meget rød numse......men ellers er hun glad og spiser godt, ingen feber eller andre mén. Så det lyder præcis som du beskriver. Jeg har troet lidt det var tænder, men der kommer ikke nogle og hun er ikke pylret eller noget, som ellers tyder på når hun er ved at få tænder....så jeg er også lidt på herrens mark omkring hvad det mon er. Der er ingen af os andre, der har noget og ingen af de børn, jeg passer her noget overhovedet - lidt underligt.

Vi har dog alle været til læge, fordi vi hoster og hoster - ingen feber eller andet utilpashed. Vi hoster bare og sover dårligt om natten pga. hoste. Og det fik vi så at vide, var en virus som kunne vare længe og som mange har for tiden. Vi hoster stadig her 3 uger efter :( ....måske noget med den virus??

Nå, men jeg er vist ikke til meget hjælp her...ville sådan set bare lige hægte mig på..kunne jo være nogen vidste noget, når nu lægerne ikke ved en pind og altid bare siger, det er en virus ;)

Anmeld

8. september 2008

linemus

Øv, Jeannette, træls at Iza også skal døje med det. Jeg vil lige videregive den anden læges kostråd, for det kunne jo være noget for jer også. Vi skal undgå alle mælkeprodukter så vidt muligt - mælk, yoghurt, smør osv. Give hende ristet brød og revet æble. Det var såmænd bare det. Håber godt nok det er ved at være på retur. Heldigvis har jeg en dp, der tager hende alligevel, selvom jeg har dårlig samvittighed over det, for tænk hvis hun alligevel smittede :S Men det har hun 7-9-13 ikke gjort endnu.

Knus Line

Anmeld

8. september 2008

Tikki

tak for rådet - det må jeg prøve...for det er da vildt som bleerne er fyldt og også om natten er jeg oppe at skifte en gang...men som sagt virker det ikke som om, det er noget hun er syg af...underligt :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.