Hej igen, nej jeg må bare sige at jeg også er for nysgerrig - specielt denne gang. Første gang ville jeg egentlig ikke vide det, men min mor var meget syg af kræft og jeg ville gerne kunne dele så meget med hende som muligt. Og så oplevede jeg bare hvor meget bedre mind mand kunne leve sig ind i det hele. Det var som om han først rigtig følte at det var virkeligt da vi fik at vide at vi skulle have en dreng.
Anden gang ville vi begge to rigtig gerne vide det og da vi fik at vide at det var en pige begyndte jeg simpelthen at tude - jeg troede jeg var helt ligeglad med kønnet, men lige der kunne jeg mærke hvor glad jeg var for at vi skulle prøve at have en pige.
nu er vi seriøst ligeglade med hvad det bliver men alligevel er vi næsten mere spændte på hvad det bliver... måske fordi vi så rigtig kan forestille os hvordan det hele er... rent praktisk er det jo ligemeget, for vi har babytøj i alle farver
Men det kan jeg nu godt følge for jer der venter den første... det er jo svært ikke at købe lidt tøj inden og så er det jo lidt sjovt at forestille sig om det er en lille prins eller prinsesse man skal klæde på
I hører sikkert fra mig i aften, når vi har været til skanning senere i dag...
hej så længe herfra
Anmeld