MD-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Alexandra

Hej.

Har været til MD-scanning i dag. Alt var heldigvis som det skulle være Det var den sødeste sygeplejerske, der forklarede hele tiden. Vi fandt også ud af, at vi skal have en lille supermand, hvilket man ikke kunne være i tvivl om, efter scanneren rørte min mave - det lille pus lå med numsen i sky, og benene trukket godt tilbage og viste alt.

godt nytår til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Tanja1234

Dejlig opdatering. Det må være skønt at komme hjem med sådan et godt resultat. Selv ser vi frem til MD-scanning d. 19. januar og man kan jo nok ikke undgå at være lidt nervøs for om alt er ok..

Anmeld

29. december 2010

mortilsofieogsara

det var da dejligt at det hele var godt og tillykke med i venter en lille dreng, jeg må vente til d. 19 januar hvor jeg skal til MD-scanning  

Anmeld

3. januar 2011

Stine Raaholt

Tillykke med en veloverstået MD-skanning og dejligt at man så tydeligt kunne se kønnet... dejligt med en lille dreng - Tillykke

Glæder mig selv vildt meget til d. 10. januar, hvor vi skal til skanning igen - håber de kan se kønnet

underligt at jeg kan være så spændt, når det nu er tredje gang og jeg har en af hver og er fuldstændig ligeglad med om det er en dreng eller en pige... glæder mig nok bare til at lære den lille spirevip at kende

mvh Stine

Anmeld

3. januar 2011

Line Højdal

Stort tillykke med veloverstået MD -dejligt at høre alt var som det skulle være!! Og så endnu en lille supermand i terminsgruppen - wuhuuu, tillykke!!

Jeg skal til 2. lægebesøg i morgen og gruer for vejningen... det er lidt ondt med vejning her lige ovenpå alle julegodterne  Men jeg glæder mig til at høre hjertelyd og at få bekræftet at alt forhåbentlig er som det skal være!!

Line

Anmeld

3. januar 2011

Alexandra

Det var rigtig rart, at finde ud af, at alt var som det skulle være. - Jeg har nemlig ikke mærket ham endnu, men det fik jeg også en forklaring på. - Moderkagen ligger foran, så fik at vide at jeg sikkert først vil mærke ham ved udgangen af 24. uge. Det har dog resulteret i, at jeg får en ekstra scanning i april, for at se om moderkagen har flyttet sig fra livmoderhalsen. Så får det lille pus at se igen

Skal først til 2. læge besøg i slutningen af januar, er dog ikke nervøs for vejningen, da jeg indtil videre kun har tabt mig. Det må være fordi jeg spiser hele tiden, hvilket er godt for stofskiftet og så fordi den eneste "dårlige" vane er rugbrød - kan slet ikke leve uden rugbrød med makrel   Hvilket ikke passer kæresten helt

Anmeld

7. januar 2011

Stine Raaholt

der er godt nok stille i denne gruppe for tiden - jeg går ud fra at I alle bare har travlt efter en veloverstået ferie

Vi skal til MD-skanning mandag og vi glæder os simpelthen så meget... selvom det er 3. barn og vi er fuldstændig ligeglade med hvilket kn det bliver, så kan vi bare næsten ikke vente med at så hvad det er for en lille sød en og lære den lidt bedre at kende... måske er det fordi vi ved fra de andre gange hvor meget mere virkeligt det hele bliver, når vi finder ud af hvad køn det er altså hvis man kan se hvad det er

har I det også sådan?? før jeg blev gravid første gang troede jeg ikke jeg ville vide kønnet, men nu føles det bare så rigtig... dem af jer der har fået kønnet at vide eller gerne vil - hvorfor vil I det og hvordan har I det med at vide det??

håber I alle, mødre såvel som maver, har det godt

mvh Stine

Anmeld

8. januar 2011

Tanja1234

Synes det er svært at forklare lige præcis hvorfor man gerne vil vide kønnet. Vi har bare hele tiden været enige om at vi gerne ville vide det. Det gør en masse praktiske ting meget nemmere og så er det bare rart at man kan begynde at kalde hende ved navn osv.

Derudover så tror jeg, selvom det er vores første barn, ikke at fødslen bliver mindre fantastisk af at vi ved hvilken "slags" vi skal hilse på..

Anmeld

9. januar 2011

moars

stort tillykke med en skøn md scanning og jeres lille supermand Hvor er det stort!

Glæder mig også meget til mdscan. 17/1. Vi ved ikke om vi vil vide kønnet endnu. Sidste gang var jeg overbesvist om det blev en pige som det blev. Denne her gang ikke lige så kraftig intuition...men hælder mere til end reng end til en pige

Alle sige/spørger om vi ikke gerne vil have en dreng. ..... og det har jeg slet ikke noget imod. Men vi er bare så taknemmelige for at vi kan få en bebs mere....ved mdscan med datteren kunne de ikke se hvad det blev, så spændende om de kan denne gang...hvis det er.

Stort tilykke trådstarter kan godt forstå i er så glade

Anmeld

9. januar 2011

Matilde27

Hej

altså vi har vidst det med dem alle 3, jeg er nok bare for nysgerrig og jeg synes bestemt ikke glæden bliver mindre af at jeg ved hvad der kommer

Jeg synes det er så fedt at få en lille overraskesle undervejs - og så kan man jo også begynde med navne. Vi ved nu hvad vores lillemand skal hedde og det kan vi så snakke med børnene om. Det gør det også nemmere for dem at forholde sig til det. De er jo ikke så gamle (2 og 4) så når er der et navn kan de forholde sig til det.

Men tager da hatten af for dem der kan vente - vi kunne bare ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.