Kun taget 1 kg på!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2008

twinboys

Jepper de har sovet i 25 min. nu...

Vi har leget ude hele formiddagen...

Og da jeg kom til at gabe sagde s... Majbritt er du søvning??? Skal du også op i barnevognen og sove lidt...

Smilede bredt til ham og sagde nej må vente til jeg skal i seng i aften...

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

twinboys

PiaR skriver:

twinboys skriver:

PiaR skriver:

twinboys skriver:

PiaR skriver:

på trods af jeg ikke var overvægtig da jeg ventede nr. 3 tabte jeg mig også rigtig meget og som højgravid vejede jeg faktsik mindre end jeg gjorde før jeg blev gravid... endte på 5 + kilo inden fødslen og da han var ude var jeg 8 kilo under....

Knus Pia

Hi hi hvorfor skete det ikke for mig... Jeg nåede at tage 12kg på og de er væk igen, så kan ikke bare ikke sige at jeg stadig mangler at komme af med de kilo jeg tog på... De kilo er hyggekilo.... Øv øv... Men kæmper jo også nu en kamp for at komme af med dem...

Majbritt(H)

Det var også kun 3 gang jeg kunne prale af det - de første to gange snuppede jeg lige plus 20 og 22 kilo... Hmmm...

Så det er kun 3 gang jeg var så heldig at tabe mig så meget også da jeg ammede der tabte jeg mig rigtig meget.... jeg kan desværer ikke bruge det som undskyldning i dag... det er min egen skyld jeg vejer 12 kilo mere end da jeg fik nummer 3... :(...

Knus til dig Majbritt.

Er sørme også spændt på min kære vægt imorgen, når jeg så har været dygtig... Bare jeg har tabt mig...

Majbritt(H)

Det er jeg ret sikker på du har søde... Tror du smiler stort når du hopper på i morgen...

Sover dine børn ? mine 3 er faldet om kuld... Vi har haft besøg af nyt barn og forældre i dag, så der har været gang i den i formiddags.

Knus Pia.

Og da jeg kom til at gabe sagde s... Majbritt er du søvning??? Skal du også op i barnevognen og sove lidt...

Majbritt

Anmeld

8. september 2008

Pia.

twinboys skriver:

PiaR skriver:

twinboys skriver:

PiaR skriver:

twinboys skriver:

PiaR skriver:

på trods af jeg ikke var overvægtig da jeg ventede nr. 3 tabte jeg mig også rigtig meget og som højgravid vejede jeg faktsik mindre end jeg gjorde før jeg blev gravid... endte på 5 + kilo inden fødslen og da han var ude var jeg 8 kilo under....

Knus Pia

Hi hi hvorfor skete det ikke for mig... Jeg nåede at tage 12kg på og de er væk igen, så kan ikke bare ikke sige at jeg stadig mangler at komme af med de kilo jeg tog på... De kilo er hyggekilo.... Øv øv... Men kæmper jo også nu en kamp for at komme af med dem...

Majbritt(H)

Det var også kun 3 gang jeg kunne prale af det - de første to gange snuppede jeg lige plus 20 og 22 kilo... Hmmm...

Så det er kun 3 gang jeg var så heldig at tabe mig så meget også da jeg ammede der tabte jeg mig rigtig meget.... jeg kan desværer ikke bruge det som undskyldning i dag... det er min egen skyld jeg vejer 12 kilo mere end da jeg fik nummer 3... :(...

Knus til dig Majbritt.

Er sørme også spændt på min kære vægt imorgen, når jeg så har været dygtig... Bare jeg har tabt mig...

Majbritt(H)

Det er jeg ret sikker på du har søde... Tror du smiler stort når du hopper på i morgen...

Sover dine børn ? mine 3 er faldet om kuld... Vi har haft besøg af nyt barn og forældre i dag, så der har været gang i den i formiddags.

Knus Pia.

Majbritt

Hvor kært... Ja ind imellem kunne man godt ønske sig selv op i en vogn...

Jeg har lige sat boller i ovnen til i eftermiddag til frugt, de elsker at få hjemmebagte boller med syltetøj om eftermiddagen og så er de lige tilpas lune når de vågner...

Knus Pia.

Anmeld

8. september 2008

twinboys

Send mig lige en lun bolle...

Hov hov er det syltetøj med sukker i... Det må vi ikke give,,, Vi har kostpolitik...

Majbritt(H)

Anmeld

8. september 2008

Pia.

;)... det er økologisk syltetøj og ja der er sikkert sukker i :) ;)...

Jeg sender en bolle på vej om 5 minutter så er de færdige..

Knus Pia.

Anmeld

8. september 2008

twinboys

PiaR skriver:

Knus Pia.

Lyder godt... Nej nej jeg må ikke spise den, må passe på min vægt... Men ihhh hvor kan jeg dufte den...

Majbritt

Anmeld

8. september 2008

Pia.

twinboys skriver:

PiaR skriver:

Knus Pia.

Lyder godt... Nej nej jeg må ikke spise den, må passe på min vægt... Men ihhh hvor kan jeg dufte den...

Majbritt

der er havregryn og gulerødder i, så den er faktisk ikke så usund enda...

Men jeg sender kun duften så... ;)

Anmeld

8. september 2008

twinboys

PiaR skriver:

twinboys skriver:

PiaR skriver:

Knus Pia.

Majbritt

der er havregryn og gulerødder i, så den er faktisk ikke så usund enda...

Men jeg sender kun duften så... ;)

Lad mig lige få den opskkrift den lyder god...

Majbritt(H)

Anmeld

8. september 2008

Pia.

Det er faktsik bare en ganske alm. bolle opskrift hvor jeg fjerne en del af melen og sukkeren og tilsætter havregryn og gulerødder i stedet for, så mætter de lidt mere og er en smule sundere for børnene og de elsker dem, også hvis jeg går tur om formiddagen så tager jeg et par stykker med til turen til bare at gnave af :)...

knus Pia.

Anmeld

8. september 2008

twinboys

PiaR skriver:

Det er faktsik bare en ganske alm. bolle opskrift hvor jeg fjerne en del af melen og sukkeren og tilsætter havregryn og gulerødder i stedet for, så mætter de lidt mere og er en smule sundere for børnene og de elsker dem, også hvis jeg går tur om formiddagen så tager jeg et par stykker med til turen til bare at gnave af :)...

knus Pia.

Super tusind tak det må jeg prøve... Ja det bliver imorgen tror jeg...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.