nu går han helt selv WEEE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. september 2008

Nadi

Oliver har endelig givet slip på moar, og tør nu at bevæge sig helt alene ud i den store vide verden selv :D Han vimser bare omkring og hvor er det bare skønt at se. Det er utoligt at de bare har været små hjælpeløse baby'er for bare 14 månder siden (og for Ollie's vedkommende præcis idag ;)) Jeg sad og tænkte på det her i morges da jeg vækkede ham, og kunne slet ikke forstå det. Og så begyndte mine æggstokke at rokke på sig 8D Men det er nok også fordi jeg ved der er udsigter til en ny baby (L) Nå jeg vil smutte igen, hvis I ser mig herinde før i aften så giv mig lige et spark i røveren for skal til at lave lektier :( -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

Anja

Dejligt, at han nu går selv :) Og tillykke med mdrs dagen !

Anja - der tror, at Elias ender med at skulle kravle over dørtærsklen til børnehaven om et par år, for GÅ det gider han slet ikke :P

Anmeld

8. september 2008

Plysbjørnen

Ej tillykke med den lille gå trold... Det er så vidunderligt de kan...

Betina

Anmeld

8. september 2008

mor til en del

Sådan, det er vildt stort når de sådan lige pludselig slår sig løs....

Men tillykke med det......:D

Lisbeth.

Anmeld

8. september 2008

bette

ej tillykke smukke..!!!!!! dejligt da.. haha så nu skal du passe på aaalt de ting han kan nå.. hehe

Anmeld

8. september 2008

Siber

tillykke tillykke, hvor stort!

Jeg glæder mig til den dag Johanna giver helt slip

Knus Siber

Anmeld

8. september 2008

Lulle25

Tillykke med den lille bandit;), glæder mig helt vildt til at Mathilde går rundt, hun kan sagtens stå selv og går meget rundt ved ting med hun er pivet og vil ikke give slip:P
(H)

Anmeld

8. september 2008

Hyner

Tillykke med din lille vralter, nu er der ikke den ting som de ikke kan nå8(

Men sejt han kan(C)

Krams Henriette -der føler sig så fjollet over at græde da Emma rejste sig selv uden støtte i går(L)

Anmeld

8. september 2008

Nadi

Tak tak (L) Jeg blev sgi da også helt underlig ved det selv, snart skal han i skole, konfimeres, have bajser, får kærester ÅH GUD HAN ER JO SNART VOKSEN 8( Men jeg må støtte dig Hyner, jeg krammede og tudet også første gang jeg så Oliver ta de første spæde skridt :'( (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.