MissChrista skriver:
Hej alle 
Jeg fødte en bette søn for tre uger siden, og amningen har sådan set kørt derud af - heldigvis.. Men jeg kom til at tænke over hvad I andre gør om natten mht amning ?? - Min knægt ligger ved mig, og så ammer jeg ham liggende, og kan derfor godt falde i søvn i mens - og det kører egentlig fint nok. Så er jeg "fri for" at stå op osv om natten.. jeg kan bare ikke helt lade være med at tænke på om det er "forkert" af mig?? jeg vælter ikke oven i ham eller noget, fordi jeg har fundet en superstilling at ligge i, så jeg nærmest er "låst fast"..
men på denne måde får jeg bare dét mere søvn, og så er det jo super hyggeligt at ligge med bettemanden. Jeg plejer jo så at vågne lidt senere når han er færdig med at spise, og så kan jeg enten pakke patten sammen og sove videre med bettemanden eller putte ham over i sin vugge og så kan han sove videre dér.. 
Men hvad gør I ???

Jeg har gjort ligesom dig...de første tre-fire måneder sov vi i samme seng, såååå skønt!
Og jeg ammede også liggende 
Derefter sov hun mere og mere i egen seng men ved siden af min og for et par uger siden, knap syv måneder gammel, flyttede hun ind på sit værelse og nu ammer jeg i en stol derinde om natten.
Anmeld