hvad pokker er der da galt med min baglæns datter? ha ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. september 2008

Loggidut

Tif gør altså altind baglæns, jeg tror hun fjumrer lidt rundt i rækkefølgen!

der plejer da at være en vis rytme i børns fremskridt, jeg mener, først kravler de, så begynder de at rejse sig, så finder de ud af at stå, og måske vandre rundt om et bord, for til sidst at give slip...sådan er det ikke her, og det kan da umuligt komme bag på nogen at det tager så lang tid for hende at finde ud af det!

i går, da tif var kommet i seng, ja så sad vi lidt og snakkede sammen hende og jeg, og hun er jo så drøn stolt over at hun kan rejse sig, så det skulle man da se igen og igen...fint med det...og hvor var hun dygtig, men pludselig kiggede hun mig dybt i øjnene, da hun stod op i sin seng, slap med den ene hånd, og holdte den op i vejret, så jeg kunne se hun havde sluppet (slet ingen tvivl om hun ville vise mig hendes modighed)
så slipper hun fandme med den anden, langsomt men sikker, og kaster hånden op i vejret så jeg kunne se hun slap, ja og med den ballance hun slet ikke har, så skal man da falde, så ned med hende, og efter en kort pivetur, kom hun op og stå igen, og hele scenariet gentog sig...

det gik der en halv time med, og pludselig begyndte hun at flytte fødderne og vandre fra den ene ende af sengen til den anden, ja hun holdte selvfølgelig ved med hænderne...men det hele var bare så nyt, og hun kunne slet ikke falde til ro igen.

hvorfor gør hun tingene baglæns, det undre mig tit at hun ikke som andre børn lader tingene komme i den rigtige rækkefølge...lol...'

well...hun er dygtig uanset hvad, så stolt er man jo (L)

nu tørjeg godt skrive det, men vi har nu haft tre...hele tre nætter uden hun vågner, det koster godt nok at vi lader lyset brænde hele natten hos hende, men skide så også være med det...bare hun får sin søvn!

desuden er hun hamrende snottet, så hun bliver lige hjemme hos mor i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

sbs78

:):) Hvor lyde hun bare sød(L) Ja børn er ikke altid nemme at blive kloge på.

(H) Sidsel

Anmeld

8. september 2008

Plysbjørnen

Hihi hvor kært... det er bare så sødt når børn gør sådan noget...

Betina

Anmeld

8. september 2008

Nadi

Oliver går sidelæns, ved ikke om han tager sit stjernetegn lidt for bogstaveligt 8D

-Nadia

Anmeld

8. september 2008

linemus

Hvor er hun dygtigt. Det lyder til, hun venter med at vise jer det, til hun er sikker på, hun kan :)

Anmeld

8. september 2008

Siber

ja det er sjovt med de børn!

Johanna gør det i den rigtig rækkefølge. Men storesøster Alma hun hverken trillede, kravlede,rejste sig, gik rundt om noget, hun satte sig aldrig op når hun skulle sove eller var vågnet. Og lige pludselig en dag gik hun, bare sådan uden videre!

Men hvor er tif dog dygtig. Hun er jo helt bevidst om det - skægt

Knus Siber

Anmeld

8. september 2008

birgittemarie

Nårh, jeg kan lige se hende for mig med hænderne i vejret og stolte øjne (L)(L)

Tillykke med kontrollen over bentøjet, lille Tif!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.