Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Han ved det ikke endnu. jeg synes ikke det er fair at meddele ham det over telefon eller sms, så han får det at vide, når vi ses efter nytår

men jeg tror han tager det fint. han har selv udtalt at han ikke vil vente for lang tid, da han ikke vil være for gammel. Han er nemlig 42 år. Jeg tror han bliver overrasket, men jeg er sikker på han tager det pænt.

Jeg har det også skønt med det nu, men jeg må indrømme at jeg ikke lige forventede 2 streger på testen....gik mildest talt i chok. Men nu har jeg det fino

Ihh hvor er det bare fantastisk

Jeg glæder mig til at høre hans reaktion :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Carina1977

Ja så har jeg været ved lægen og der er altså absolut ingen blærebetændelse. Så kan jeg kun konstatere at mine blæresmerter skyldes graviditeten. Jeg har akkurat de samme smerter, som før jeg opdagede det der med at jeg ikke kunne tømme blæren. Jeg kan ikke sove om natten, jeg bliver irritabel pga. smerterne, ja det er ganske enkelt bare forfærdeligt.

jeg ved ikke om min blære ganske enkelt er blevet så sart, at den bliver påvirket af det mindste. Jeg sidder og frygter at jeg de næste 8 mdr. skal have de her smerter dagligt. Jeg ved ikke om jeg ville kunne holde det ud. hvis det skal være sådan her at være gravid, så forstår jeg virkelig ikke at folk synes det er er så fantastisk at være gravid  hmm jeg må se tiden an, det kan jo være det bliver bedre. Men det bliver vist ikke en særlig hyggelig nytårsaften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.