Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Carina1977

Jeg blev jo sat i behandling for en blærebetændelse torsdag i sidste uge...havde det sådan rimeligt både fredag og lørdag, men søndag begyndte smerterne at blive kraftigere, og det er så blevet værre som dagene er gået. Jeg har en konstant svien og ømhed lige henover skambenet. Først troede jeg at det skyldtes at jeg jo er gravid, men det burde da ikke give blæresmerter i den her grad, vel?

Jeg tror selv at den pencillin jeg har været i behandling med, altså ikke har virket. Har så lige haft ringet op til lægen, men de har ferielukket resten af ugen. Så jeg kan faktisk først få det tjekket på mandag i næste uge. Det er bare lang tid at gå med det her

men hvad ville i gøre? Er det i en sådan situation her, ok at ringe til vagtlægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Maja88

jeg ville ringe til vagtlægen for en blærebetændelse kan give nyrebækkenbetændelse eller hvad det nu hedder.

Anmeld

29. december 2010

håber snart det er os

ja selv følgelig skal du ringe til vagt lægen 

det er alt for længe at vente 

og det bliver jo ikke bedre af sig selv 

det er meget normalt at der måske skal 2 behandlinger til at få det væk 

Anmeld

29. december 2010

Carina1977

Ok tak skal i have  Jeg vil bare ikke virke for overpylret, og har jo hørt om vagtlæger som æhh måske synes man sagtens kan vente. Men hvis man ligefrem kan få nyrebækkenbetændelse af det, så er det jo ikke smart at vente.

Jeg vil få ringet, og endnu engang tak for jeres svar

Anmeld

29. december 2010

Ni-ko-li-ne

Carina1977 skriver:

Jeg blev jo sat i behandling for en blærebetændelse torsdag i sidste uge...havde det sådan rimeligt både fredag og lørdag, men søndag begyndte smerterne at blive kraftigere, og det er så blevet værre som dagene er gået. Jeg har en konstant svien og ømhed lige henover skambenet. Først troede jeg at det skyldtes at jeg jo er gravid, men det burde da ikke give blæresmerter i den her grad, vel?

Jeg tror selv at den pencillin jeg har været i behandling med, altså ikke har virket. Har så lige haft ringet op til lægen, men de har ferielukket resten af ugen. Så jeg kan faktisk først få det tjekket på mandag i næste uge. Det er bare lang tid at gå med det her

men hvad ville i gøre? Er det i en sådan situation her, ok at ringe til vagtlægen?

jeg ville ringe til vagtlægen! år du bruger kateter, er det ikke usandsynligt at der stadig er noget som driller...

lad være med at spekulere mere over det og skynd dig at ringe

Anmeld

29. december 2010

Carina1977

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg ville ringe til vagtlægen! år du bruger kateter, er det ikke usandsynligt at der stadig er noget som driller...

lad være med at spekulere mere over det og skynd dig at ringe

Ja jeg bruger det så kun een gang i døgnet nu, men bare det man bruger det, giver jo nok stadig forøget risiko for blærebetændelse.

Jeg får ringet  tak for svar

Anmeld

29. december 2010

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Ja jeg bruger det så kun een gang i døgnet nu, men bare det man bruger det, giver jo nok stadig forøget risiko for blærebetændelse.

Jeg får ringet  tak for svar

Næææh da, jeg er da hvis gået glip af noget helt fantastisk her.

STORT TILLYKKE med

-Og ja ring du fluks til doktor-vagtmand ;)

Anmeld

29. december 2010

Carina1977

Rose <3 skriver:

Næææh da, jeg er da hvis gået glip af noget helt fantastisk her.

STORT TILLYKKE med

-Og ja ring du fluks til doktor-vagtmand

Tusind tak skal du have, selvom det jo ikke ligefrem var planlagt   Har allerede voldsom kvalme, så det bliver nogle hyggelige måneder

Btw jeg fandt ud af at der åbenbart var en anden læge man kunne ringe til ved akut opstået sygdom, eller forværring af sygdom, så ham ringer jeg til imorgen, og lige får tjekket, om der stadig er en blærebetændelse der ligger og ulmer

Anmeld

29. december 2010

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Tusind tak skal du have, selvom det jo ikke ligefrem var planlagt   Har allerede voldsom kvalme, så det bliver nogle hyggelige måneder

Btw jeg fandt ud af at der åbenbart var en anden læge man kunne ringe til ved akut opstået sygdom, eller forværring af sygdom, så ham ringer jeg til imorgen, og lige får tjekket, om der stadig er en blærebetændelse der ligger og ulmer

Jamen man kan heller ikke planlægge alt her i livet, og dette er jo en af de rigtige gode ikke planlagte ting.

Hvad sagde din kærste til det???

Ja som regl har de flere læger de henviser til, når de holder ferielukket selv.

Anmeld

29. december 2010

Carina1977

Rose <3 skriver:

Jamen man kan heller ikke planlægge alt her i livet, og dette er jo en af de rigtige gode ikke planlagte ting.

Hvad sagde din kærste til det???

Ja som regl har de flere læger de henviser til, når de holder ferielukket selv.

Han ved det ikke endnu. jeg synes ikke det er fair at meddele ham det over telefon eller sms, så han får det at vide, når vi ses efter nytår

men jeg tror han tager det fint. han har selv udtalt at han ikke vil vente for lang tid, da han ikke vil være for gammel. Han er nemlig 42 år. Jeg tror han bliver overrasket, men jeg er sikker på han tager det pænt.

Jeg har det også skønt med det nu, men jeg må indrømme at jeg ikke lige forventede 2 streger på testen....gik mildest talt i chok. Men nu har jeg det fino

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.