Jeg skal være korthåret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Livas mor

Jeg var med i en makeover i alt for Damerne for 1½-2 års siden. Jeg havde hår helt ned til midt på ryggen og frisøren mente bestemt jeg skulle være korthåret, så han klippede det hele af og resultatet blev som billederne nedenfor. Jeg havde det egentlig fint med det, men har i dag langt hår igen.. Det tog egentlig meget længere tid at sætte det korte end blot standard hestehalen jeg render rundt med

Men go for it..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Koen.

Kloster skriver:

Virkelig også smart frisure.

Fønner du det om morgenen?

Siden jeg har fået længde på, skal jeg gøre det vådt, fønne, komme vox i og sætte det. Tager faktisk noget tid (vel ca 20 min ialt) Hvor det super kprte hår, jeg har haft, tog vel ca 5 min om morgenen.

VH Kloster

ja lige en hurtig tur og så voks, i starten skulle det os glattes, men det er heldigvis ikke nødvendigt mere

Det kommer hurtigt til at tage tid, savner bestemt ikke da jeg havde mega langt hår, det tog jo en krig

Anmeld

29. december 2010

Vial

Bavianis skriver:

Jeg synes selv denne her frisure bare er fed...

Super flot hår. Har kopieret billedet til mobil og vil fremvise det til frisør. Og vil selvfølgelig blive mega skuftet, når jeg erfarer, at hun IKKE har kunne klippe dobbelthagen af og jeg derved ikke ligner præcis den smukke model.. men sådan er det jo hver gang.

Anmeld

31. december 2010

Bavianis

KaMa skriver:

Super flot hår. Har kopieret billedet til mobil og vil fremvise det til frisør. Og vil selvfølgelig blive mega skuftet, når jeg erfarer, at hun IKKE har kunne klippe dobbelthagen af og jeg derved ikke ligner præcis den smukke model.. men sådan er det jo hver gang.

SELVFØLGELIG! Bortskafning af dobbelthager er jo en af frisørens spidskompetencer - det hører jo med til looket!

Jeg fremviste selv billedet, og har, efter et par justeringer, faktisk fået det nogenlunde sådant. Selvfølgelig mine hvirvler inklusive...

Anmeld

31. december 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Fandt lige nogle billeder fra "gamle dage"..

Så har været kort før.

Ej Karina..hvor ser hun frisk ud med den frisure (1. billede), den er rigtig smart

Anmeld

31. december 2010

dorthemus

Fede frisurer!!!! Karina, tror sgu vi skal være korthårede sammen

Anmeld

31. december 2010

<3

Hvad med så noget "Bente-hår" ja ved godt det måske ikke lyder som det smukkeste men jeg kalder det det pga. min gamle klasselærer, Bente, havde det.

Det er en kort page som i bedste 80er stil skal bobbes ind ad med krøllejern. Har flere veninder der har fået det

Godt nytår!

Anmeld

1. januar 2011

Vial

Livas mor skriver:

Jeg var med i en makeover i alt for Damerne for 1½-2 års siden. Jeg havde hår helt ned til midt på ryggen og frisøren mente bestemt jeg skulle være korthåret, så han klippede det hele af og resultatet blev som billederne nedenfor. Jeg havde det egentlig fint med det, men har i dag langt hår igen.. Det tog egentlig meget længere tid at sætte det korte end blot standard hestehalen jeg render rundt med

Men go for it..

Wauav, du så godt ud. Det må havde været en fed oplevelse!

Ja, langt hår kan man lettere styre. Skal ikke styles, men mit er blevet noget sjask at skal af.

Anmeld

9. januar 2011

Vial

Sådan her endte historien med kort hår:

Jeg ligner lidt politi-mosteren, men er egentlig glad for det. Så dejlig let at sætte og vaske.

Tak for alle de gode indput. Som frygtet kunne frisøren ikke fjerne dobbelthager, bumser eller trætte øjne...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

ulleby

KaMa skriver:

Sådan her endte historien med kort hår:

Jeg ligner lidt politi-mosteren, men er egentlig glad for det. Så dejlig let at sætte og vaske.

Tak for alle de gode indput. Som frygtet kunne frisøren ikke fjerne dobbelthager, bumser eller trætte øjne...

Det er da blevet til en super lækker kort håret mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.