Jeg skal være korthåret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.897 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Vial

Det er planen her i januar.

Så skal jeg have passet tvillingerne og så afsted til frisøren.

Jeg har de sidste par måneder haft så meget hårtab. Jeg har heldigvis et ondt garn, som er så tykt, så der er noget at tage af, men synes, det er så trist at se på, og har nærmest fået høje tindinger...(når ens søn ikke ligner en, så må man åbenbart ligne ham!!).

Har I nogle gode ideer til en flot korthårs frisure (som er let at holde), Jeg har et ret ovalt ansigt.

Sæt evt billeder på til inspiration.. kom frisk.. Og undskyld min manglende svar allerede, men følger med. Jeg er bare på mobilen det meste af tiden, og der kan jeg ikke logge ind fra #"%"#¤%

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

RiUL

KaMa skriver:

Det er planen her i januar.

Så skal jeg have passet tvillingerne og så afsted til frisøren.

Jeg har de sidste par måneder haft så meget hårtab. Jeg har heldigvis et ondt garn, som er så tykt, så der er noget at tage af, men synes, det er så trist at se på, og har nærmest fået høje tindinger...(når ens søn ikke ligner en, så må man åbenbart ligne ham!!).

Har I nogle gode ideer til en flot korthårs frisure (som er let at holde), Jeg har et ret ovalt ansigt.

Sæt evt billeder på til inspiration.. kom frisk.. Og undskyld min manglende svar allerede, men følger med. Jeg er bare på mobilen det meste af tiden, og der kan jeg ikke logge ind fra #"%"#¤%

Synes kort hår er så flot, hvis det er feminint

Jeg kan godt lide Rihannas frisure, ved ikke helt hvor kort du vil ha det, men vedhæfter lige 2 billeder, som jeg synes er pænt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2010

Vial

ri.ul skriver:

Synes kort hår er så flot, hvis det er feminint

Jeg kan godt lide Rihannas frisure, ved ikke helt hvor kort du vil ha det, men vedhæfter lige 2 billeder, som jeg synes er pænt

Jeg synes, at det kunne være lidt sjovt med helt kort hår. Jeg skal alligevel ikke score nogle mænd foreløbig og bor ude på landet..hahaha. Så er frisk på at eksperimentere lidt.

Anmeld

29. december 2010

RiUL

KaMa skriver:

Jeg synes, at det kunne være lidt sjovt med helt kort hår. Jeg skal alligevel ikke score nogle mænd foreløbig og bor ude på landet..hahaha. Så er frisk på at eksperimentere lidt.

Jeg synes helt kort er pænt, men også med lidt længde i pandehåret Ellers så synes jeg du skulle snakke med din frisør, om hvad hun/han synes ville passe til dit ansigt

Anmeld

29. december 2010

Vial

ri.ul skriver:

Jeg synes helt kort er pænt, men også med lidt længde i pandehåret Ellers så synes jeg du skulle snakke med din frisør, om hvad hun/han synes ville passe til dit ansigt

JA, det skal jeg nok. Det er jo ret individuelt, hvad der passer til ens hovedform og ansigt. Ville bare være sjovt med lidt inspiration...

Anmeld

29. december 2010

Vidunderligeunger

personlig er jeg heeelt vild med victoria beckhams hår og rihanna..

Du får lige et par pics

Anmeld

29. december 2010

RiUL

KaMa skriver:

JA, det skal jeg nok. Det er jo ret individuelt, hvad der passer til ens hovedform og ansigt. Ville bare være sjovt med lidt inspiration...

Ja, det kender jeg godt Når jeg har lyst til ny frisure, googler jeg altid, der er så mange flotte frisure, men ærgeligt nok, så passer de ikke altid til en selv hehe

Anmeld

29. december 2010

RiUL

BlyViol skriver:

personlig er jeg heeelt vild med victoria beckhams hår og rihanna..

Du får lige et par pics

Anmeld

29. december 2010

Vial

Fandt lige nogle billeder fra "gamle dage"..

Så har været kort før.

Anmeld

29. december 2010

RiUL

KaMa skriver:

Fandt lige nogle billeder fra "gamle dage"..

Så har været kort før.

Kan bedst lide det første billede, synes du ser rigtig godt ud med kort hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.