Hjælp! please :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Anonym trådstarter

MetteMe skriver:

Der er en side der hedder babyornot.dk, de har levering inden for et par dage og et bredt sortiment. Du kan læse lidt om de forskellige test derinde

Okay tak skal du have, jeg prøver lige at kigge på deres side så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

RiUL

Du kan også prøve temperatur metoden, den kan du læse om på nettet Den virkede ikke for mig, så vi havde bare sex hver 2. dag sådan ca, så kan man næsten ikke undgå at ramme plet

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

ri.ul skriver:

Du kan også prøve temperatur metoden, den kan du læse om på nettet Den virkede ikke for mig, så vi havde bare sex hver 2. dag sådan ca, så kan man næsten ikke undgå at ramme plet

Jeg har prøvet at læse det med temperatur måden, men synes det er lidt forvirrende  så har jeg prøvet at gå ud fra libresse, men det synes jeg heller ikke lige virker
Men ja sex hver 2. dag har vi også hehe er bare temmelig meget utålmodig efterhånden  

Anmeld

29. december 2010

RiUL

Anonym skriver:

Jeg har prøvet at læse det med temperatur måden, men synes det er lidt forvirrende  så har jeg prøvet at gå ud fra libresse, men det synes jeg heller ikke lige virker
Men ja sex hver 2. dag har vi også hehe er bare temmelig meget utålmodig efterhånden  

Altså på denne side kan du udregne hvornår du ca. har ÆL, og hvornår chancerne for at blive gravid er størst. http://www.elefantino.dk/index.php?option=com_womancalendar&action=render&josDate=2010-09-07&josMP=28&josML=5

Men det er jo ikke 100 %, da alle har forskellig cyklus, men så har du noget at gå ud fra, hvis man ikke liiiige orker at skulle tage sin temperatur HVER morgen, inden man står op. Og personligt gad jeg ikke bruge penge på ÆL test. Så jeg brugte online ÆL beregner, så havde man nogenlunde en ide om hvornår man burde sexe  

Jeg kunne ikke måle min ÆL med temperatur metoden, så vi sexede ca hver 2. dag, og da jeg tilsidst blev så sindssyg af at tænke på cyklus, ÆL og sex, tænkte jeg at nu kunne den baby komme hvis den havde lyst, for nu gad jeg simpelthen ikke tænke mere på alle de ting. Og så var jeg sådan set blevet gravid Så det skal nok komme

Anmeld

29. december 2010

RiUL

ri.ul skriver:

Altså på denne side kan du udregne hvornår du ca. har ÆL, og hvornår chancerne for at blive gravid er størst. http://www.elefantino.dk/index.php?option=com_womancalendar&action=render&josDate=2010-09-07&josMP=28&josML=5

Men det er jo ikke 100 %, da alle har forskellig cyklus, men så har du noget at gå ud fra, hvis man ikke liiiige orker at skulle tage sin temperatur HVER morgen, inden man står op. Og personligt gad jeg ikke bruge penge på ÆL test. Så jeg brugte online ÆL beregner, så havde man nogenlunde en ide om hvornår man burde sexe  

Jeg kunne ikke måle min ÆL med temperatur metoden, så vi sexede ca hver 2. dag, og da jeg tilsidst blev så sindssyg af at tænke på cyklus, ÆL og sex, tænkte jeg at nu kunne den baby komme hvis den havde lyst, for nu gad jeg simpelthen ikke tænke mere på alle de ting. Og så var jeg sådan set blevet gravid Så det skal nok komme

http://www.elefantino.dk/aeglosningsberegner

Sætter lige et lidt kortere link ind

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

ri.ul skriver:

http://www.elefantino.dk/aeglosningsberegner

Sætter lige et lidt kortere link ind

Hehe ja det er også temmeligt dyrt, har heller ikke købt nogen endnu men det er da meget tæt på kan da godt være jeg bare skal lade være med at tænke på det længere og så lade det komme når det kommer det er bare ikke helt så nemt men tak for tippet, jeg kigger lige på det

Anmeld

29. december 2010

RiUL

Anonym skriver:

Hehe ja det er også temmeligt dyrt, har heller ikke købt nogen endnu men det er da meget tæt på kan da godt være jeg bare skal lade være med at tænke på det længere og så lade det komme når det kommer det er bare ikke helt så nemt men tak for tippet, jeg kigger lige på det

Hvor længe har I prøvet?  

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

ri.ul skriver:

Hvor længe har I prøvet?  

Siden i sommers hvor længe prøvede i?

Anmeld

29. december 2010

RiUL

Anonym skriver:

Siden i sommers hvor længe prøvede i?

Så skal det nok komme Snart!

Min læge fortalte mig, at hvis man har taget p piller, kan der gå op til 2 år før man er 100 % fertilitetsdygtig Men ved selvfølgelig ikke om du har taget p piller, men det siger lidt om at man skal have tålmodighed

Vi gik igang i september, og ramte plet i 4. forsøg Helt uventet

Men hvis I bare forkæler hinanden, tænker på noget andet, og ikke har sex fordi I føler at I bare skal, så skal det nok komme her rundt om hjørnet  

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

ri.ul skriver:

Så skal det nok komme Snart!

Min læge fortalte mig, at hvis man har taget p piller, kan der gå op til 2 år før man er 100 % fertilitetsdygtig Men ved selvfølgelig ikke om du har taget p piller, men det siger lidt om at man skal have tålmodighed

Vi gik igang i september, og ramte plet i 4. forsøg Helt uventet

Men hvis I bare forkæler hinanden, tænker på noget andet, og ikke har sex fordi I føler at I bare skal, så skal det nok komme her rundt om hjørnet  

Det er p-piller jeg har været på Men har bare hørt det kun er et halvt år  
Denne her gang var det femte forsøg så tror da også snart at det kommer
Ville være en god måde at starte det nye år på

Troede faktisk den var her den her gang, men det vist sig så i dag at mit mens bare var en uge forsinket Blev ellers lige så glad hehe

Fedt I tog det i fjerde forsøg, tror også bare jeg skal chille lidt og så må det komme når det kommer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.