Anonym skriver:
Jeg har prøvet at læse det med temperatur måden, men synes det er lidt forvirrende
så har jeg prøvet at gå ud fra libresse, men det synes jeg heller ikke lige virker 
Men ja sex hver 2. dag har vi også
hehe er bare temmelig meget utålmodig efterhånden
Altså på denne side kan du udregne hvornår du ca. har ÆL, og hvornår chancerne for at blive gravid er størst. http://www.elefantino.dk/index.php?option=com_womancalendar&action=render&josDate=2010-09-07&josMP=28&josML=5
Men det er jo ikke 100 %, da alle har forskellig cyklus, men så har du noget at gå ud fra, hvis man ikke liiiige orker at skulle tage sin temperatur HVER morgen, inden man står op. Og personligt gad jeg ikke bruge penge på ÆL test. Så jeg brugte online ÆL beregner, så havde man nogenlunde en ide om hvornår man burde sexe
Jeg kunne ikke måle min ÆL med temperatur metoden, så vi sexede ca hver 2. dag, og da jeg tilsidst blev så sindssyg af at tænke på cyklus, ÆL og sex, tænkte jeg at nu kunne den baby komme hvis den havde lyst, for nu gad jeg simpelthen ikke tænke mere på alle de ting. Og så var jeg sådan set blevet gravid
Så det skal nok komme 
Anmeld