Hjælp! please :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Anonym trådstarter

Egentlig et meget simpelt spørgsmål
Er der nogle som kan forklare mig med ÆL test, hvordan de fungere, og hvornår på måneden skal man tage dem?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Anonym trådstarter

Slet ingen???

Anmeld

29. december 2010

RiUL

Anonym skriver:

Egentlig et meget simpelt spørgsmål
Er der nogle som kan forklare mig med ÆL test, hvordan de fungere, og hvornår på måneden skal man tage dem?  

Har ikke selv prøvet æl test, men står det ikke i indlægssedlen, hvordan man skal anvende dem? 

Men ellers vil jeg da mene at man skal begynde at tage dem ca 12-14 dage efter mensens 1. dag, og så skal nr.2 streg vidst være tydligere end streg nr.1

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

hvis du har en cyklus på 28 dage kan du f.eks tage den første å¨12 dagen, og frem efter, så tester du indtil du får den allerførste positive test, dvs en test hvor teststregen er mindst lige så tydelig som kontrolstregen, eller endda tydeligere.Så ligger din ÆL oftest indenfor det næste døgns tid.

Får du ikke en positiv test kan du sagtens have ÆL alligevel, men måske bare en så kort registrering af det hormon den tester på at den ikke opfanger det.Eller måske har du æl lidt tidligere eller senere end beregnet.

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

Okay, tusind tak for svarene begge to
Har ikke købt ÆL test endnu, men overvejer at gøre det  

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

jeg brugte dem da jeg skulle have min datter, jeg kunne sagtens aflæse dem heldigvis. Men der er forskel på mærkerne, på dem der har det hjertefromede vindue viste den negativ på ÆL, men nogle andre viste positiv...og den var i skabet så jeg havde jo ÆL. Så dem med hjerteform kan jeg ikke anbefale, fine til at teste for graviditet med det mærke, det har jeg også, men ikke til ÆL synes jeg.

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

okay, har nemlig stærkt overvejet at prøve dem, kan du anbefale et sted på nettet man kan købe dem?
Hehe er ved at være lidt utålmodig mhs til projekt baby  

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

ikke rigtigt, kan ikke huske det, det er jo snart 3 års tid siden jeg købte dem selv, men kan bare huske dem med de hjerteformede vinduer ikke var gode..så undgå evt dem:-)

Anmeld

29. december 2010

MetteMe

Anonym skriver:

okay, har nemlig stærkt overvejet at prøve dem, kan du anbefale et sted på nettet man kan købe dem?
Hehe er ved at være lidt utålmodig mhs til projekt baby  

Der er en side der hedder babyornot.dk, de har levering inden for et par dage og et bredt sortiment. Du kan læse lidt om de forskellige test derinde

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

ikke rigtigt, kan ikke huske det, det er jo snart 3 års tid siden jeg købte dem selv, men kan bare huske dem med de hjerteformede vinduer ikke var gode..så undgå evt dem:-)

Hehe ja okay
Dem prøver jeg at undgå så, tak for hjælpen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.