Krise i familien - Bryllup i DK eller USA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

K&S

ESV skriver:

I skal gøre det der giver jer den bedste mavefornemmelse.

Det skal være JERES dag med glade minder, hvis det så betyder 6 gæster til et rådhusbryllup så er det det i skal gøre!

Lige mine tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

oo

KaLee skriver:

Samme tanke her.... 

og så husk - DET ER JERES DAG!!!!

Det er godt nok plat at der er det splid i familien, at det skal gå ud over jeres kommende bryllup... 

Jeg havde valgt KUN at invitere de aller nærmeste, og så - hvis USA ikke kan blive til noget - så holde det herhjemme.. 

Men ok - jeg har ikke bryllupsdrømmen, og jeg regner med - hvis jeg skulle ende med at blive gift - at smutte på rådhuset, eller blive gift i min fars have... 

det er nemlig lidt spøjst når man ikke selv har bryllupsdrømmen den har jeg heller ikke haft og jeg kan slet ikke sætte mig ind i, at nogen har lyst til kæmpe fest, stor hvid kjole og kirke

Anmeld

29. december 2010

Zafir

Jeg ville da helt sikkert vælge rejsen Gøre et eventyr ud af det og glemme alle de DÅMME familie medlemmer, der ikke kan feste sammen

Anmeld

29. december 2010

Sofia

Jeg ville tage rejsen, har ikke selv en drøm om USA, men et bryllup på en smuk strand i Mexico eller på Bali ville være himmelsk. Og afslappende uden al den planlægning og stress der ville komme med en bryllupsfest i DK. Tror du sparer mange bekymringer nu hvor jeres familie ikke lige er fantastisk i sådanne situationer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.