Rigtig glædelig Jul alle sammen og Godt Nytår om 2 dage 
Jeg står og skal giftes i Juli den kommende sommer. Men der er opstået kæmpe krise i min kærestes familie. ALLE er sure på alle og kan ikke klare synet af hinanden. Til familie fester kommer de med spydige kommentarer til hinanden. Og det har vi (min kæreste og jeg) fået nok af. Vi gider ikke at bruge 100.000 kr på en kæmpe fest og føre folk smmen som hader hinanden. Det skulle ende med at blive en lykkelig stund med skønne minder. Så vi har snakket om at aflyse brylluppet i frygt for, at der vil opstå skandale under festen. Og det gør mig rigtig ked af det, da det er en pigedrøm at blive gift - som alle ved!!!
Så vi har også snakket om at rejse til USA og blive gift på stranden og kun invitere de nærmeste samt tætteste personer i vores liv. Men det vil også skabe slid i sidste ende, da folk i familien vil finde ud af det. Så her står vi i en skrue uden ende - fyldt med problemer og spekulationer

HVAD SKAL VI GØRE????? Skal vi droppe brylluppet helt og bare tage på rådhuset i hemmelighed? Eller rejse til USA med et mindre antal gæster og tage den chance? Eller holde det planlagte bryllup og håbe på det bedste???
Jeg glæder mig til at høre fra jer herinde og håber MEGET på, at I kan og vil hjælpe mig!!! For jeg er synderknust og i vildrede..
Pas godt på hinanden samt familien på fredag 
De bedste hilsner fra den forvirret mor og forhåbentlig kommende hustru - Pernille
Anmeld