FreeHand Mei Tai sælges.. - NY!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. januar 2011

AnnePedersen

det er da træls at folk bare hopper sådant fra.....

jeg døjer meget med mine skuldre og ryg og vi ahr den traditionelle fra baby et eller andet. den kan jeg bare ikke bruge. og det er træls da naja bare elsker at gå rundt i den. kan du sammenligne den lidt med den??? sådant i hvordan den sidder på dig og føles.....

kan huske der var en der lå linket ind til hvor man ku læse om den men kan ikke finde det, derfor spørger jeg så dumt

synes bare den er skide flot især i det mønster du ahr den i

hilsen anne lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Maria.

AnnePedersen skriver:

jeg døjer meget med mine skuldre og ryg og vi ahr den traditionelle fra baby et eller andet. den kan jeg bare ikke bruge. og det er træls da naja bare elsker at gå rundt i den. kan du sammenligne den lidt med den??? sådant i hvordan den sidder på dig og føles.....

kan huske der var en der lå linket ind til hvor man ku læse om den men kan ikke finde det, derfor spørger jeg så dumt

hilsen anne lise

Den du har er fra nabybjørn og hverken god for dig eller dit barn! Jeg vil klart anbefale dig en Meo Tai som denne eller en Manduca (som dog er noget dyrere)

Anmeld

4. januar 2011

Maria.

AnnePedersen skriver:

hilsen anne lise

-*babybjørn! Det er min iPhone der ikk kan stave!

Anmeld

4. januar 2011

AnnePedersen

ja det er den jeg har. synes ikke den er den bedste men anaj elsker at gå rundt i den.....

jeg kan se det er  et billede fra nettet du har lagt ind. er mønstreret det samme kan ikke se det på billedet med din mand.?????? og er der pletter og sådant på den..... og kan den vendes om så der er et mønster på indersiden?

Anmeld

4. januar 2011

Maria.

AnnePedersen skriver:

ja det er den jeg har. synes ikke den er den bedste men anaj elsker at gå rundt i den.....

jeg kan se det er  et billede fra nettet du har lagt ind. er mønstreret det samme kan ikke se det på billedet med din mand.?????? og er der pletter og sådant på den..... og kan den vendes om så der er et mønster på indersiden?

Det er så mig på det nederste billede.. Hihi.. det er samme mønster der er på begge billeder.. Der er ingen pletter! Den er kun brugt en gang i en halv time! den er vendbar, men der er ikke mønster på indersiden - der er den bare ensfarvet brun

Anmeld

4. januar 2011

AnnePedersen

okay..... må jeg spørge efter hvorfor du ikke har brugt den???+

Anmeld

4. januar 2011

Maria.

AnnePedersen skriver:

okay..... må jeg spørge efter hvorfor du ikke har brugt den???+

Fordi jeg også har en manduca

Anmeld

4. januar 2011

AnnePedersen

okay..... jeg skal lige læse lidt mere om den og vise kæresten den om hvad han synes.......

der er skrevet mange priser efterhånden i indlægget.... hvad vil du gerne have for den??

Anmeld

4. januar 2011

Maria.

AnnePedersen skriver:

okay..... jeg skal lige læse lidt mere om den og vise kæresten den om hvad han synes.......

der er skrevet mange priser efterhånden i indlægget.... hvad vil du gerne have for den??

Det er bud fra andre! Jeg skal ha 350,- incl Porto for den

Anmeld

5. januar 2011

AnnePedersen

hej

vi vil gerne købe den.

kan du sende mig en privat mail ang pengene

hilsen anne lise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.