FreeHand Mei Tai sælges.. - NY!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. januar 2011

Maria.

jcmoller skriver:

Vil rigtig gerne reserver den til børnepengene kommer

har læbge gerne vil have sådan en men synes de er dyre fra ny af ellers så synes dette er et kup

kan evt give dep. på 100,- nu

Jeg vil desværre ikke reservere den..  Vil gerne bare sælge til den første der vil købe til prisen.. Hun kan ikke sidde 100%  fremadvendt, mn man kan bruge den på hoften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

så håber jeg du har den når børnepengene kommer....har du evt billeder hvor hun sidder på hoften? og ryggen?

Anmeld

2. januar 2011

Maja_4000

Jeg vil gerne købe den ! 

Men kan du evt. give et link til flere billeder ? (:

Anmeld

2. januar 2011

Maria.

Maja_4000 skriver:

Jeg vil gerne købe den ! 

Men kan du evt. give et link til flere billeder ? (:

Har desværre ikk flere billeder.. Og der findes kun dette ene billede af den på nettet..  Hva tænkte du på du ville se billeder af?

Anmeld

2. januar 2011

Maria.

jcmoller skriver:

så håber jeg du har den når børnepengene kommer....har du evt billeder hvor hun sidder på hoften? og ryggen?

Nej, det har jeg desværre ikke

Anmeld

2. januar 2011

Maja_4000

Maria. skriver:

Har desværre ikk flere billeder.. Og der findes kun dette ene billede af den på nettet..  Hva tænkte du på du ville se billeder af?

Det samme som jcmoller skriver :b

Anmeld

2. januar 2011

Maria.

Maja_4000 skriver:

Det samme som jcmoller skriver :b

Det kan jeg desværre ikke klare.. Men der følger udførlig brugsanvisning med til de forskellige bærestillinger.. Skal vi handle?

Anmeld

2. januar 2011

Maja_4000

Maria. skriver:

Det kan jeg desværre ikke klare.. Men der følger udførlig brugsanvisning med til de forskellige bærestillinger.. Skal vi handle?

Skal lige vende den med kæresten .. Men hvis du ikke er kommet af med den i morgen , vil jeg gerne købe den 

Anmeld

2. januar 2011

Maria.

Maja_4000 skriver:

Skal lige vende den med kæresten .. Men hvis du ikke er kommet af med den i morgen , vil jeg gerne købe den 

ok!

Anmeld

3. januar 2011

Maja_4000

Jeg springer fra .. Kæresten googlede lidt og fandt den til 400 flere steder .. Så vi vil hellere vente til vi ved om vi kommer til at mangle den (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.