For fanden da.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. december 2010

DK

Uhh jeg har ikke helt vist om jeg skulle lave det her indlæg, for når man ikke snakker om det, så passer det helt sikkert ikke....

Men i går eftermiddags blev min søde mor hentet ved hendes læge af en ambulance med udrykning, fordi hun havde haft/har en blodprop i hjertet! Jeg fik det at vide engang først på aftenen.

Hun blev indlagt, fik morfin, og har fået det der nitroglycerin på drop og har det i dag bedre. Hun har dog oven i hatten lungebetændelse (det samme som jeg også har) og får den bredspekteret penicillin mod det og har derfor (måske?) 39,5 i feber. Men lægerne kan ikke lige finde ud af hvad/hvor det er galt i hendes hjerte. Dem der er på job er vist nok "bagvagter" her i julen, og de kan ikke se hele hjertet på en scanning og de synes at blodprøverne er inkonklusive. Men cardiograferne (hedder det det?) viste tydelige tegn på at der HAVDE været en blodprop, og nitroglycerinen har også gjort hun har fået det meget bedre, så nu ved de ikke lige helt hvad de skal stille op med hende og overvejer at sende hende hjem igen!!! Min stakkels far er ved at DØ af skræk ved tanken om at få hende hjem, hvis det nu sker igen.

Nå. Men altså. Pyhh hvor er det træls. Og skrækkeligt. Min mor er en ellers "fit" kvinde der lever sundt osv. men har haft brystkræft to gange, fået fjernet galdeblæren sidste jul () og så nu det her den her jul. Hun er bare et skravl altså!!! Uhh jeg bliver så vred på "universet" over at det altid er hende der står for tur!! Samtidigt er vi alle jo også ved at dø af skræk!

Jeg fik bare akutte tanker i går aftes om at TÆNK NU hvis Bimmeren bliver født og så hun dør samme dag! Så kunne vi fejre fødselsdag og have års-dag for død mor/mormor/farmor hvert år. Sååå nu kan jeg ikke helt finde ud af om jeg skal "skynde" mig at føde, så hun når at få ham at se, eller om jeg skal "holde mig" hvis hun nu skal til at dø/at hun kan nå at komme oven på igen så hun er frisk til at komme ud og se Bimmeren når han er kommet til verden. Jeg ved godt jeg ingen indflydelse har på hvornår jeg skal føde, men jeg sad bare pludselig og gjorde mig tanker.

Altså pt. er hun ikke ved at dø. Hun har ikke været faldet om/bevidstløs og det var heldigt at min far reagerede så hurtigt som han gjorde så hun hurtigt kom til lægen og derefter hospitalet.

Men alligevel!!!!! Fordi hun har fejlet så meget, så har vi nok alle i familien sådan en "holde vejret" tendens hver gang min mor fejler noget. Min mor har store problemer med at vågne efter fuld narkose, så derfor er det også bare sååå nervepirrende hver gang hun skal opereres, men det er vist noget med at man muligvis kan få sådan en ballonudvidelse hvor man kun bliver lokalbedøvet, da de går ind gennem lysken!?

Suk

Nå. Trælse sure dumme nyheder herfra. ØØØØØØØØVVVVVVVV!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

AnneBJ

Åhh Ditte altså! ØV bøv! Det er så svært sådan noget, for man er så magtesløs! Ved ikke hvad jeg skal skrive til dig, men jeg sender dig en kæmpe trøstekrammer! Selvfølgelig når Bimmeren at møde sin mormor! - hun lyder som en figther!!

Anmeld

28. december 2010

DK

AnneBJ skriver:

Åhh Ditte altså! ØV bøv! Det er så svært sådan noget, for man er så magtesløs! Ved ikke hvad jeg skal skrive til dig, men jeg sender dig en kæmpe trøstekrammer! Selvfølgelig når Bimmeren at møde sin mormor! - hun lyder som en figther!!

Taaak!

Og hvorfor har du skiftet billede!! Så kan jeg ikke kende dig mere!

Fy

Anmeld

28. december 2010

Diana...

Ej Ditte nogen store hårde tanker du går med puha  Det lyder som om din mor har været rigtig meget igennem  Og jeg kan godt forstå du tænker sådan, sådan tænker jeg også selv en gang i mellem ang min morfar. Men det er din mor puha det må være hård. MEN hun lyder som om hun er en figther så selvfølgelig skal hun nok nå og møde lille bimmer. 

Jeg håber snart de finder ud af hvad det var og hun snart er frisk igen og kan komme hjem til din far. 

Mange tanker og knus her fra 

Anmeld

28. december 2010

Sofia

Kære Ditte.

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne, det må virkelig være hårdt.

Det lyder virkelig til din mor har haft meget at slås med gennem tiden, som du skriver er det bare uretfærdigt, når den samme rammes igen og igen, og folk der stor-ryger og lever usundt, lever i fred for sygdom. Jeg håber virkelig lægerne har styr på det, og når de overvejer at sende hende hjem tænker jeg, at det er et godt tegn, eller ville de forhåbentlig ikke så meget som overveje det. Men forstår hundrede procent alle de tanker du har, også i fodhold til Bimmeren. Jeg vil krydse alle mine fingre for, at din mor snart er helt frisk igen, og at hun kommer frejdig ud på den anden side, klar til at være den bedste mormor, der tager Bimmeren med i sommerhus og alt hvad I ellers kan finde på! Jeg er sikker på Mikkel er der til at støtte dig i de her dage, det er dejlgit at vide, du har sådan en som ham, som er der for dig!

Skriv til mig hvis der er noget jeg kan gøre.

Knus og tanker fra mig!

Anmeld

28. december 2010

DK

Sofia skriver:

Kære Ditte.

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne, det må virkelig være hårdt.

Det lyder virkelig til din mor har haft meget at slås med gennem tiden, som du skriver er det bare uretfærdigt, når den samme rammes igen og igen, og folk der stor-ryger og lever usundt, lever i fred for sygdom. Jeg håber virkelig lægerne har styr på det, og når de overvejer at sende hende hjem tænker jeg, at det er et godt tegn, eller ville de forhåbentlig ikke så meget som overveje det. Men forstår hundrede procent alle de tanker du har, også i fodhold til Bimmeren. Jeg vil krydse alle mine fingre for, at din mor snart er helt frisk igen, og at hun kommer frejdig ud på den anden side, klar til at være den bedste mormor, der tager Bimmeren med i sommerhus og alt hvad I ellers kan finde på! Jeg er sikker på Mikkel er der til at støtte dig i de her dage, det er dejlgit at vide, du har sådan en som ham, som er der for dig!

Skriv til mig hvis der er noget jeg kan gøre.

Knus og tanker fra mig!

Taak!

Skatterets-læsningen er bare helt stoppet. Jeg kan slet ikke koncentrere mig om det nu!  Men altså, så er det jo heldigvis heller ikke vigtigere!

Anmeld

28. december 2010

DK

Diana... skriver:

Ej Ditte nogen store hårde tanker du går med puha  Det lyder som om din mor har været rigtig meget igennem  Og jeg kan godt forstå du tænker sådan, sådan tænker jeg også selv en gang i mellem ang min morfar. Men det er din mor puha det må være hård. MEN hun lyder som om hun er en figther så selvfølgelig skal hun nok nå og møde lille bimmer. 

Jeg håber snart de finder ud af hvad det var og hun snart er frisk igen og kan komme hjem til din far. 

Mange tanker og knus her fra 

Tak

Anmeld

28. december 2010

Sofia

DK skriver:

Taak!

Skatterets-læsningen er bare helt stoppet. Jeg kan slet ikke koncentrere mig om det nu!  Men altså, så er det jo heldigvis heller ikke vigtigere!

Nej, glem alt om skat, den kan du tage på rutinen og med lyn-opslag i bogen under eksamen! Ingen grund til at bruge kræfter på det nu!

Anmeld

28. december 2010

Maria-s

Har lige læst dit indlæg og vil bare sende en krammer afsted til dig der er jo ikke rigtig noget at sige... Det må være en rigtig hård situation du står i lige nu. Det er altid hårdt, hårdt, hårdt, når dem man holder så forfærdelig meget af, står og vakler og man ikke helt ved hvilken fremtid man går i møde. Og så især når der ellers er så glædelig en begivenhed som Bimmeren i vente... Jeg håber (og er sikker på!) at I kommer igennem det hele og at Bimmeren kommer til at møde OG kende sin mormor

En varm tanke herfra....

Anmeld

28. december 2010

AnneBJ

DK skriver:

Taaak!

Og hvorfor har du skiftet billede!! Så kan jeg ikke kende dig mere!

Fy

Haha! Undskyld at billede er skiftet, synes bare den her måske var mere passende Kunne jo evt sætte et "virkeligt" billede af mig på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.