14+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Lotus86

kitty skriver:

Din mave er SÅ fin, virkelig! Og vi er altså bare nogen der får mave hurtigere end andre. Jeg går også og skammer mig lidt over min, for jeg buler VIRKELIG ud. Men altså, det nytter ikke noget. Vi er ved at bygge små nye mennesker, og de bestemmer helt selv, hvordan det vokser "dernede"... Så vi må læne os tilbage og nyde det!

Jeg synes du er fin!!

Ej, det var altså helt vildt sødt skrevet Og du har helt ret, der er Inter vi kan gøre, og hellere end bule end slet ingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Carina1977

Lotus86 skriver:

Så er det på tide at jeg også får smidt et mavebillede ind. Synes det er gået helt vildt hurtigt den sidste halvanden uges tid (og nej, det er ikke pga. julemaden) og synes måske min mave er lige stor nok i forhold til alle jer andres, men det er der jo ikke så meget at gøre ved, den ser ud som den gør

Det er ligefør at du er større end jeg var i 38. uge, hvor jeg fødte

Hvor er det altså en flot mave du har

Jeg håber at jeg denne her gang får kæmpe mave på

Anmeld

27. april 2011

Krebsen88

Sad lige og kiggede på mavebilleder, og så faldt jeg over dig, kan ikke forstå tiden går så hurtigt!!! Vi skrev lidt sammen frem og tilbage fordi vi begge ville være gravide, nu er der ikke længe til at du skal føde :-D Tiden går sørme stærkt.. Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid hvilken lykke!! Held og lykke med alt, hvor er det skønt at se den flotte mave du har (havde) hehe..

Knus 5+5 

Anmeld

27. april 2011

Lotus86

Krebsen88 skriver:

Sad lige og kiggede på mavebilleder, og så faldt jeg over dig, kan ikke forstå tiden går så hurtigt!!! Vi skrev lidt sammen frem og tilbage fordi vi begge ville være gravide, nu er der ikke længe til at du skal føde :-D Tiden går sørme stærkt.. Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid hvilken lykke!! Held og lykke med alt, hvor er det skønt at se den flotte mave du har (havde) hehe..

Knus 5+5 

Ja det er ikke til at forstå at tiden er gået så hurtigt, synes lige jeg er blevet gravid Stort tillykke med den lille spire, det er en fantastisk tid du går i møde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.