14+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Ellim

Hvor er du smækker Og sikken en FIN mave!

(Ringet til lægen i dag - og hun sage at jeg skulle gå ud fra at den var negativ og at mens bare var udeblevet en omgang) Så går i gang md de piller af dine i dag

Du må lige smide en opdatering okr den 30. Så spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Fru'Rugaard

Lotus86 skriver:

Ihh hvor er det sjovt, nu er jeg endnu mere spændt på i aften

Jeg skal nok skrive og opdatere

Kan jeg forstå
Ja gør det, ku da være lidt sjov hvis jeg har ret

Anmeld

28. december 2010

Lotus86

Ellim skriver:

Hvor er du smækker Og sikken en FIN mave!

(Ringet til lægen i dag - og hun sage at jeg skulle gå ud fra at den var negativ og at mens bare var udeblevet en omgang) Så går i gang md de piller af dine i dag

Du må lige smide en opdatering okr den 30. Så spændende

Tak Skal faktisk til kønsscanning i dag, fik ændret tiden fordi jeg er lige ved at gå til af nysgerrighed

Ked af det triste svar fra lægen, men det er jo bare 'på den igen' Håber pillerne virker på dig også

Anmeld

28. december 2010

Ellim

Lotus86 skriver:

Tak Skal faktisk til kønsscanning i dag, fik ændret tiden fordi jeg er lige ved at gå til af nysgerrighed

Ked af det triste svar fra lægen, men det er jo bare 'på den igen' Håber pillerne virker på dig også

Ej hvor spændende - kan jeg godt forstå, ville også selv være mega nysgerrig!! Du må lige komme med en opdate

Ja håber de virker.. Nu er min cyklus nok lidt ureglmæssig men ja der er ikke meget andet at gøre end at fortsætte..

Anmeld

28. december 2010

Najsen86

Din mave er da hamrende flot

Anmeld

28. december 2010

Lotus86

Najsen86 skriver:

Din mave er da hamrende flot

Tak, hvor er du sød

Anmeld

28. december 2010

Fru'Rugaard

Fru'Rugaard skriver:

Kan jeg forstå
Ja gør det, ku da være lidt sjov hvis jeg har ret

Er så nysgerrig
Har du været til scanning?

Anmeld

28. december 2010

Lotus86

Så har vi været til scanning, og vi venter os en skøn lille dreng, er bare så glad :-)

Anmeld

28. december 2010

Manakauapo

Lotus86 skriver:

Så har vi været til scanning, og vi venter os en skøn lille dreng, er bare så glad :-)

Tillykke

Anmeld

29. december 2010

otlitrom

Din mave er SÅ fin, virkelig! Og vi er altså bare nogen der får mave hurtigere end andre. Jeg går også og skammer mig lidt over min, for jeg buler VIRKELIG ud. Men altså, det nytter ikke noget. Vi er ved at bygge små nye mennesker, og de bestemmer helt selv, hvordan det vokser "dernede"... Så vi må læne os tilbage og nyde det!

Jeg synes du er fin!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.