Mål din Mei tai.... Tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

mariamiss6

Katjaro skriver:

Er man doven når man ikke gider folde MT'erne ud???

Personligt kan jeg godt lidt brede MT's, men jeg har også en stor unge (svarer i størrelse til en 2-3 årig).

I morgen.... ok???

Helt i orden, jeg har nu ikke så travlt lige pt... Mangler en at sy til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

mariamiss6

Katjaro skriver:

Hvis det stadigvæk er aktuelt så måler jeg gerne (når jeg altså kommer hjem fra arbejde).

Hey, kan du huske denne her

Nu er det sådan lidt aktuelt faktisk

Min veninde skal have syet en mei tai, og jeg har jo lavet een før, som blev rigtig fin. MEN hun synes den virker lidt bred i bunden, og da jeg ikke selv har små børn, er det svært for mig at vurdere. Så altså, jeg har brug for at vide hvilke mål I synes er de bedste. 

Jeg kan simpelthen ikke huske de mål jeg brugte, det er møg irriterende. Jeg gik ud fra en svensk/norsk billedtutorial med mål, og en kleinsmekker, som så nu er lukket desværre....

Nåh, men de mål jeg skal bruge, fra din yndlings mei tai (og med din mener jeg ikke DIN men altså alles )

Mål fra top til bund, uden hovedstøtte.
mål fra side til side i bunden af bærestykket.
Mål fra side til side i toppen af bærestykket.
evt. mål på hvor i højden den bliver bredere/smallere

Hovedstøtte.
Mål top til bund.
Mål side til side i toppen
Mål side til side i bunden.

Uh det ville være fedt hvis nogen lige havde alle svarene

Hvis i har flere forskellige mei tais, må i meget gerne fortælle hvorfor i foretrækker een frem for en anden, ren komfortmæssigt  

Anmeld

7. december 2011

GUSO

mariamiss6 skriver:

Har du en Mei tai?

Gider du ikke lige måle kroppens bredde i henholdsvis top og bund.

Og gider du også lige måle den fra top til bund (inklusive mavestroppen - eksklusive hovedstøtteklappen)

Jeg pønser på at skal lave mig en model at sy efter når jeg syer Mei tais nemlig.

Der er flere af mine venner og bekendte der gerne vil have syet en nemlig, om ikke nu, så senere hen. Så jeg tænker det må være lettest for mig, hvis jeg nu lige laver en model at klippe efter, bare til kroppen i hvert fald.

Så jeg samler mål ind, så jeg kan beslutte mig for hvilken størrelse præcis jeg skal gå efter.

Derfor vil jeg også gerne høre om du synes din Mei tai er stor, eller lille, eller lige tilpas, i kroppen/panelet når du bærer dit barn i den.

De Mei tais jeg syer må nemlig gerne kunne bruges til både de små og de store....

Hej.. Jeg måler da gerne min hvis det har interesse, jeg har en kleinsmekker så ved ikke om du har målene i forvejen, kan dog først i morgen da Jeg er gået i seng.. Camilla

Anmeld

8. december 2011

mariamiss6

GUSO skriver:

Hej.. Jeg måler da gerne min hvis det har interesse, jeg har en kleinsmekker så ved ikke om du har målene i forvejen, kan dog først i morgen da Jeg er gået i seng.. Camilla

Jeg vil meget gerne have målene på kleinsmekkeren.

Jeg arbejdede lidt ud fra en sammenligning af den sidste gang, men nu dah un har lukket sin butik, kan jeg jo ikke finde målene mere, desværre.... 

Giv gerne et billede med af den, bare liggende fladt, så jeg kan se panelet, og evt. hovedstøtte, i udfoldet form

Anmeld

8. december 2011

mariamiss6

Opsedasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.