Mål din Mei tai.... Tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.452 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. december 2010

mariamiss6

Har du en Mei tai?

Gider du ikke lige måle kroppens bredde i henholdsvis top og bund.

Og gider du også lige måle den fra top til bund (inklusive mavestroppen - eksklusive hovedstøtteklappen)

Jeg pønser på at skal lave mig en model at sy efter når jeg syer Mei tais nemlig.

Der er flere af mine venner og bekendte der gerne vil have syet en nemlig, om ikke nu, så senere hen. Så jeg tænker det må være lettest for mig, hvis jeg nu lige laver en model at klippe efter, bare til kroppen i hvert fald.

Så jeg samler mål ind, så jeg kan beslutte mig for hvilken størrelse præcis jeg skal gå efter.

Derfor vil jeg også gerne høre om du synes din Mei tai er stor, eller lille, eller lige tilpas, i kroppen/panelet når du bærer dit barn i den.

De Mei tais jeg syer må nemlig gerne kunne bruges til både de små og de store....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

mariamiss6

oooooopsedasse - slet ingen der lige gider måle deres Mei tai's

Anmeld

30. december 2010

Katjaro

mariamiss6 skriver:

oooooopsedasse - slet ingen der lige gider måle deres Mei tai's

Hvis det stadigvæk er aktuelt så måler jeg gerne (når jeg altså kommer hjem fra arbejde).

Anmeld

30. december 2010

Tdittmann

kroppens bredde 

Top  34 cm - Bund 33 cm

fra top til bund

46 cm

god fornøjelse med at få lavet et skabelon

Anmeld

30. december 2010

mariamiss6

Tdittmann skriver:

kroppens bredde 

Top  34 cm - Bund 33 cm

fra top til bund

46 cm

god fornøjelse med at få lavet et skabelon

Tak, du er en skat, men er din ikke meget lille?

Hvis man ser på kleinsmekker, så er den 53 cm høj, med mavebæltet, og i bunden af kroppen, hvor den er smallest, er den 39 bred... og en anelse bredere i toppen....

Anmeld

30. december 2010

mariamiss6

Katjaro skriver:

Hvis det stadigvæk er aktuelt så måler jeg gerne (når jeg altså kommer hjem fra arbejde).

Det må du meget gerne

Og gerne dem alle sammen, hvis der er størrelsesforskel, og så hvis du er rigtig god (og det er du jo ) så guider du mig lige lidt rundt i hvad DU føler er den bedste størrelse, til all-round brug

Og så kom jeg til at tænke på skulderstropperne også, hvornår er de bedst, i bredden, på selve skulderdelen?

Anmeld

30. december 2010

Tdittmann

min mai tai er fra Pixie kid

og min er målt uden hovedstøtte, min er magen til billedet herunder

Anmeld

30. december 2010

Katjaro

Tdittmann skriver:

min mai tai er fra Pixie kid

og min er målt uden hovedstøtte, min er magen til billedet herunder

Øj hvor er den smuk

Anmeld

30. december 2010

Tdittmann

Katjaro skriver:

Øj hvor er den smuk

tak er også meget glad for den - jeg besluttede at jeg godt kunne have en mei tai med blomster selvom jeg har en dreng

Anmeld

1. januar 2011

Katjaro

mariamiss6 skriver:

Det må du meget gerne

Og gerne dem alle sammen, hvis der er størrelsesforskel, og så hvis du er rigtig god (og det er du jo ) så guider du mig lige lidt rundt i hvad DU føler er den bedste størrelse, til all-round brug

Og så kom jeg til at tænke på skulderstropperne også, hvornår er de bedst, i bredden, på selve skulderdelen?

Er man doven når man ikke gider folde MT'erne ud???

Personligt kan jeg godt lidt brede MT's, men jeg har også en stor unge (svarer i størrelse til en 2-3 årig).

I morgen.... ok???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.