Det må være her jeg hører til...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

quindelist

Tropez skriver:

vi har boet inde i Odense, min mand er også fynbo, men de sidste 4 år har vi boet i Nørre Åby, 12 km fra middelfart, og mange tak, pt har jeg lidt af en drømme graviditet uden kvalme, så er vildt lykkelig over det, og det må meget gerne fortsætte sådan  

Kender skam godt Nørre Åby -vi skal holde nytårsaften der i år

Nogle af vores rigtig gode venner flyttede dertil fra København for hmm 7-8 år siden tror jeg efterhånden det er, så vi er nærmest hjemmevante (arhh det er måske så meget sagt).

Jeg har læst mig til at det der med hvor plaget man er af graviditetskvalme er en af de ting der går i arv, og det har jeg besluttet mig for at tro på *griner* min mor havde nemlig ikke kvalme under nogen af hendes graviditeter -og hun fik da alligevel 3 børn.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Tropez

quindelist skriver:

Kender skam godt Nørre Åby -vi skal holde nytårsaften der i år

Nogle af vores rigtig gode venner flyttede dertil fra København for hmm 7-8 år siden tror jeg efterhånden det er, så vi er nærmest hjemmevante (arhh det er måske så meget sagt).

Jeg har læst mig til at det der med hvor plaget man er af graviditetskvalme er en af de ting der går i arv, og det har jeg besluttet mig for at tro på *griner* min mor havde nemlig ikke kvalme under nogen af hendes graviditeter -og hun fik da alligevel 3 børn.  

Min mor havde vist nok heller ikke noget, så det skal skam nok være rigtig nok,  vi skal så til vissenbjerg og holde nytår, men det er da lidt sejt at du er så " hjemmevant" her i byen også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.