Det må være her jeg hører til...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. december 2010

quindelist

Hej piger

Nu melder jeg mig på banen. Positiv test d. 23.12

Vi har forsøgt i 4 lange år og tog os så endelig sammen og gik til lægen i sommers (jeg bliver jo ikke yngre). Fik en henvisning til en fertilitetsklinik, og efter et enkelt IUI forsøg er det lykkedes. Vi føler os meget meget heldige....!

Jeg skal til 1. lægebesøg på torsdag, og har en klar forventning om at han sætter en terminsdato omkring d.29.8.2011  (jeg har snydt   -er medicinstuderende og har mit eget lille "graviditetsberegner hjul").

D. 13.1.2011 skal vi til en tidlig scanning på den klinik hvor jeg blev insemineret, -jeg glæder mig sygt meget til at se hjerteblink. -nok også fordi jeg er fagskadet og hjernen kører på højtryk med alle de ting der kan gå galt når jeg ikke er længere henne....! Man bør få børn før man læser embryologi

Glæder mig til at lære jer at kende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Tropez

Velkommen til og tillykke med graviditeten, en ting undre mig dog at du skal til lægen før scanning, det fik jeg ikke lov til jeg skulle pænt vente til efter scanning 

Anmeld

28. december 2010

nahoje

Ej hvor dejligt. Stort tillykke herfra. Jeg testede selv positiv d. 19 december, og tror jeg har regnet mig frem til termin d. 24. august. Jeg skal til første lægebesøg 4. januar og glæder mig også meget

Anmeld

29. december 2010

Nynne88

Stort tillykke  . Jeg har regnet mig frem til d. 2 sep .

Anmeld

29. december 2010

quindelist

Tropez skriver:

Velkommen til og tillykke med graviditeten, en ting undre mig dog at du skal til lægen før scanning, det fik jeg ikke lov til jeg skulle pænt vente til efter scanning 

Hej igen

Jeg undrede mig selv da lægen sagde han ville se mig allerede i morgen, -når jeg nu lige havde fortalt ham at jeg skulle scannes d. 13.1 på fertilitetsklinikken.

Men jeg tror det er fordi jeg har en blodprop sygdom, som gør at jeg skal til ekstra kontroller i en uendelighed når nu jeg er blevet gravid, så han vil nok bare være sikker på at vandrejournalen er klar til den første af dem (d. 6.1).

Anmeld

29. december 2010

Tropez

quindelist skriver:

Hej igen

Jeg undrede mig selv da lægen sagde han ville se mig allerede i morgen, -når jeg nu lige havde fortalt ham at jeg skulle scannes d. 13.1 på fertilitetsklinikken.

Men jeg tror det er fordi jeg har en blodprop sygdom, som gør at jeg skal til ekstra kontroller i en uendelighed når nu jeg er blevet gravid, så han vil nok bare være sikker på at vandrejournalen er klar til den første af dem (d. 6.1).

ja så giver det mere mening, håber ikke du får det alt for slemt i din graviditet, det ville jo godt nok være trist 

Anmeld

29. december 2010

quindelist

Tropez skriver:

ja så giver det mere mening, håber ikke du får det alt for slemt i din graviditet, det ville jo godt nok være trist 

I øjeblikket er jeg bare totalt høj over at det endelig er lykkedes
Så det kan jeg nok køre på en tid *smiler*

Men selvfølgelig ikke sikkert overskuddet er helt så stort om et par uger når eksamenslæsningen spidser til og jeg samtidigt skal rende til kontroller i tide og utide -men det må jeg tage til den tid.

Jeg håber naturligvis at min graviditet bliver en fest -hvem håber ikke det?  -men realistisk set bliver den nok som så mange andres, bortset fra at jeg bliver fulgt meget meget tæt fordi jeg er i blodfortyndende behandling.

Heldigvis tager det kun et par minutter at gå fra universitetet til rigshospitalet -så jeg skal ikke bruge timevis af transport oveni

Anmeld

29. december 2010

Tropez

quindelist skriver:

I øjeblikket er jeg bare totalt høj over at det endelig er lykkedes
Så det kan jeg nok køre på en tid *smiler*

Men selvfølgelig ikke sikkert overskuddet er helt så stort om et par uger når eksamenslæsningen spidser til og jeg samtidigt skal rende til kontroller i tide og utide -men det må jeg tage til den tid.

Jeg håber naturligvis at min graviditet bliver en fest -hvem håber ikke det?  -men realistisk set bliver den nok som så mange andres, bortset fra at jeg bliver fulgt meget meget tæt fordi jeg er i blodfortyndende behandling.

Heldigvis tager det kun et par minutter at gå fra universitetet til rigshospitalet -så jeg skal ikke bruge timevis af transport oveni

ej det lyder godt,  alt hvad jeg kan for at din graviditet bare bliver super go   

Anmeld

29. december 2010

quindelist

Tropez skriver:

ej det lyder godt,  alt hvad jeg kan for at din graviditet bare bliver super go   

Må jo straks sige i lige måde.

Kan se du er fra fyn? -hvilken ende af fyn?
Min mand er fra fyn, og det samme er det meste af min familie så føler mig sådan lidt på hjemmebane udi det fynske

Anmeld

29. december 2010

Tropez

quindelist skriver:

Må jo straks sige i lige måde.

Kan se du er fra fyn? -hvilken ende af fyn?
Min mand er fra fyn, og det samme er det meste af min familie så føler mig sådan lidt på hjemmebane udi det fynske

vi har boet inde i Odense, min mand er også fynbo, men de sidste 4 år har vi boet i Nørre Åby, 12 km fra middelfart, og mange tak, pt har jeg lidt af en drømme graviditet uden kvalme, så er vildt lykkelig over det, og det må meget gerne fortsætte sådan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.