Forældre-barn gymnastik ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. september 2008

Anja

Er der nogen, der går til det eller skal gå til det denne sæson ??

Jeg overvejer kraftigt at gøre det med Elias - og nej, han kan ikke gå endnu, men det kommer jo nok :P

Det er moderen til en af Jonas´ bedste venner, der står for det og hun har spurgt om jeg ikke kommer med Elias. Da jeg så sagde, at det ikke var så let for jeg har jo ofte også Jonas og om lidt er der også baby, så sagde hun bare, at det ikke var noget problem! Jonas kan bare få lov at være hjælper lige som hendes dreng (Jonas´ven) er og hendes mand er altid med, så han kan jo bare lige give en hånd med, hvis jeg må tage mig af baby :) Smadder sødt af dem ! Så nu tror jeg vi skal til gymnastik tirsdag - med Elias OG onsdag, hvor Jonas går til gymnastik (heldigvis er manden hjemme der, så en af os kan tage med ham UDEN små søskende )

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2008

Mikkelmusen

Ja vi har fået seddel med fra dagplejen som har nogle af holdene og det lyder da spændende og det er jo ikke specielt dyrt her, vi skal vist give 275 kr for lidt over ½ år, og det gælder for børn i alderen 0-3 år

Det er da til at overkomme :)

Anmeld

7. september 2008

Mary

Hej Anja!

Vi startede med begge piger i sidste uge, og det var rigtig godt. Annika gad dog ikke hele tiden alt det faste planlagte, men det er jo fuldkommen ligegyldigt da de bare er der for at ha det sjovt, bruge deres krop og være sammen med deres mor og far uden der er vasketøj og støvsugning på programmet ;) Det er jo en kæmpe sal med alverdens sjove redskaber, så de var underholdt hele tiden.

Vi havde regnet med jeg skulle gå med dem begge alene - det er det smarte ved at få børn tæt på hinanden, hehe, så kan ungerne gå på samme hold :P Men det er en rimelig stor mundfuld af holde styr på de to krudtugler alene, så Henrik deltager også, men det er bare hyggeligt at vi alle er sammen om det.

Synes det er modigt at du vil afsted med 3(!) børn :-o 8D Men så dog et par babylifte med små søøøøde babyer i (L) Så der er da andre der gør det samme :) Der var bare så sindsygt mange børn på det her hold, så jeg håber faktisk lidt der er nogle der hopper fra..... :$

Anmeld

7. september 2008

ivfmarie

Det kan virkelig anbefales. Jeg har været til det med Freja, dog først da hun var 2 år. Det var lige da vi havde fået Malte, så Freja nød at det kun var hende og jeg der var afsted. Og som Mary siger, så nyder ungerne også at mor er med på legeplan - uden at skulle lave mad eller gøre rent.
Jeg syns det er fedt at du kan få lidt assistence når du har den bette med, for ellers kan det jo godt være lidt svært at styre det hele på én gang.

Go for it!

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.