Har han ikke lyst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg har fået mens 5 dage før tid (forbandet uregelmæssige lort) og jeg spørger så manden om vi ska indvige vores nye seng i aften ed at jeg gør noget for ham. Han snakkede udenom og sagde alle mulige ting med at han hvert fald ik gad lave julehjerter. Det var som om at han ik ku sige noget a la "jeg ku godt tænke mig du rører ved mig eller gir mig et blowjob".Jeg måtte nærmest tvinge ham til at sige noget lign og så sagde han at han ka godt li jeg rører ved ham men at han bedst ka li at vi er to om det og begge får noget ud af det. Tror I ik at han har lyst til at jeg tilfredsstillet ham uden samleje?:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Anonym trådstarter

Op oooooop

Anmeld

28. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har fået mens 5 dage før tid (forbandet uregelmæssige lort) og jeg spørger så manden om vi ska indvige vores nye seng i aften ed at jeg gør noget for ham. Han snakkede udenom og sagde alle mulige ting med at han hvert fald ik gad lave julehjerter. Det var som om at han ik ku sige noget a la "jeg ku godt tænke mig du rører ved mig eller gir mig et blowjob".Jeg måtte nærmest tvinge ham til at sige noget lign og så sagde han at han ka godt li jeg rører ved ham men at han bedst ka li at vi er to om det og begge får noget ud af det. Tror I ik at han har lyst til at jeg tilfredsstillet ham uden samleje?:-(

Helt ærligt...jeg kan godt forstå ham.
Jeg synes heller ikke der er spor sjov ved sex uden min mand er med.
Nogle mænd elsker at tilfredsstille deres kvinde og nyder selve akten så meget at de føler, det er en flad oplevelse, hvis ikke kvinden er med og gerne centrum, så jeg synes du skal respektere, at han er en af de mænd, der ikke bare har lyst til at lægge sig ned og være doven og ligeglad med deres kvinde.
Så vent med indvielsen til du er fit for fight igen

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. december 2010

Diana...

Jeg forstå ham faktisk godt. Jeg bryder mig heller ikke om at manden tilfredsstille kun mig eller jeg kun ham jeg synes det nogen man er sammen om. 

Enten selv eller sammen 

Så synes bare i skal vente. 

Anmeld

28. december 2010

SussieThyssen

Diana... skriver:

Jeg forstå ham faktisk godt. Jeg bryder mig heller ikke om at manden tilfredsstille kun mig eller jeg kun ham jeg synes det nogen man er sammen om. 

Enten selv eller sammen 

Så synes bare i skal vente. 

Enig

Anmeld

28. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Det har jeg aldrig oplevet en mand, der ikke kunne lide De fleste tænder da max på det...

Anmeld

28. december 2010

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Det har jeg aldrig oplevet en mand, der ikke kunne lide De fleste tænder da max på det...

Jeg har da kendt min del, der hellere ville have kvinden med også

Anmeld

28. december 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Jeg har da kendt min del, der hellere ville have kvinden med også

Det har du helt ret i, men når det nu ikke kan være anderledes, vil de fleste da hellere end gerne forkæles lidt - tror du ikke?

Anmeld

28. december 2010

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Det har du helt ret i, men når det nu ikke kan være anderledes, vil de fleste da hellere end gerne forkæles lidt - tror du ikke?

Joe..de fleste 

Anmeld

28. december 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Joe..de fleste 

My mouth is closed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.