2 uger over tid - NEGATIV test (også Blue Digital!?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Ellim

SSL skriver:

Hej søde  Jeg synes bestemt du skal kontakte din læge imorgen, og spørge om ikk de vil tage en blodprøve  Mon ikk, når du er 2uger over, dét sagde min læge i hvert fald hvis jeg gik mere end bare én uge over! Så prøv det  en blodprøve er meget mere fintfølende

Det gør jeg.. Ringer til lægen imorgen!! Og jeg syntes ikke at jeg er "oppe og kører" over det der med at blive gravid - så tror ikke at jeg stresser min krop!! Og hvis den er negativ er det også ok, vil bare gerne have et svar så jeg kan komme videre!

Ringer sgu til lægen imorgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

SSL

Ellim skriver:

Det gør jeg.. Ringer til lægen imorgen!! Og jeg syntes ikke at jeg er "oppe og kører" over det der med at blive gravid - så tror ikke at jeg stresser min krop!! Og hvis den er negativ er det også ok, vil bare gerne have et svar så jeg kan komme videre!

Ringer sgu til lægen imorgen!

Dét kan jeg virkelig godt forstå, det er meget dejligt at få visheden! men jeg håber for jer, at den er der!!

Anmeld

27. december 2010

twinny

jeg  for dig...

Anmeld

27. december 2010

Mira0911

Ellim skriver:

Jeg har prøvede ALLE tester og ALLE er totalk negativ!? Også den der Blue Digital (som jo skulle være mega præcis!)

Piger HJÆLP!? Måske mens bare komme næste gang?? Men jeg har altid haft reglmæssig mens!?

Bliver SKØR!!

Ej hvor er det bare træls for dig søde... 

Synes nu også du skulle gå til din læge og få en blodprøve, så du kan få et svar på det... 

Anmeld

27. december 2010

Lotus86

Nu er det altså ikke for at være lyseslukker eller noget, for selvfølgelig håber jeg at den er der, men jeg tror bare ikke man kan sige at man ikke selv mener at man stresser sin krop ved at tænke for meget over det, for selvom man ikke tænker over det 24/7 så sidder det alligevel i baghovedet hele tiden, det kan ikke undgås, og slet ikke her i starten, hvor man har tendens til at analysere alt hvad der er anderledes ved ens krop.

Igen, så er det ikke for at være lyseslukker, men jeg har selv oprettet lign. tråde, og man kan ikke lade være med at køre sig selv lidt mere op, når flere skriver at det måske sagtens kan være, og det gør bare skuffelsen endnu større, hvis der så alligevel ikke er noget.

Anmeld

27. december 2010

Ellim

MoarJ skriver:

Ej hvor er det bare træls for dig søde... 

Synes nu også du skulle gå til din læge og få en blodprøve, så du kan få et svar på det... 

Ja det gør jeg - bare så man kan slappe lidt af.. Uanset hvad!

Anmeld

27. december 2010

Ellim

Lotus86 skriver:

Nu er det altså ikke for at være lyseslukker eller noget, for selvfølgelig håber jeg at den er der, men jeg tror bare ikke man kan sige at man ikke selv mener at man stresser sin krop ved at tænke for meget over det, for selvom man ikke tænker over det 24/7 så sidder det alligevel i baghovedet hele tiden, det kan ikke undgås, og slet ikke her i starten, hvor man har tendens til at analysere alt hvad der er anderledes ved ens krop.

Igen, så er det ikke for at være lyseslukker, men jeg har selv oprettet lign. tråde, og man kan ikke lade være med at køre sig selv lidt mere op, når flere skriver at det måske sagtens kan være, og det gør bare skuffelsen endnu større, hvis der så alligevel ikke er noget.

Jamen du har helt ret.. Og det er også okay.. Går forresten igang med de der piller efter næste mens Så håber jeg at det kan hjælpe lidt på sagerne

Skal nok lige komme med en opdatering!!

Anmeld

27. december 2010

Ellim

Baby-støv skriver:

jeg  for dig...

Tak - og ellers må det blive næste gang

Anmeld

27. december 2010

Ellim

camillahej skriver:

Hej jeg er gået 18 dage over mine tester er os NEGATIVE men dog har en af mine tester været svagt positive altså hvor man kunne se to streger. Jeg har lige været til lægen idag og fået taget en blodprøve, så nu må jeg vente og se. Men hvis jeg er helt ærlig tror jeg altså desværre heller ikke der er noget. Jeg tror heller ikke selv jeg er gravid.. ?? Men det skal siges jeg har fået ondt i brysterne og min mave bobler og har haft en morgenkvalme & mit humør svinger rigtig meget..Men vent og se tiden an, krydser fingre...

Knus Camilla

Ja der er ikke andet for.. vi må vente og se .. Men lige en omgang  så klarer vi den

Anmeld

27. december 2010

Mira0911

Ellim skriver:

Ja det gør jeg - bare så man kan slappe lidt af.. Uanset hvad!

Ja lige præcis... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.