2 uger over tid - NEGATIV test (også Blue Digital!?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.145 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Ellim

Jeg har prøvede ALLE tester og ALLE er totalk negativ!? Også den der Blue Digital (som jo skulle være mega præcis!)

Piger HJÆLP!? Måske mens bare komme næste gang?? Men jeg har altid haft reglmæssig mens!?

Bliver SKØR!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Lotus86

Hej du. Er ked af at høre at du stadig tester negativt, det er skide irriterende at man ikke bare kan få et klart svar, men jeg tror desværre blot, at din krop har spillet dig et puds, det tror jeg de fleste af os har prøvet. Lige så snart mens er udeblevet i 2 minutter, så begynder man at håbe og tænke om den mon er der, og jo mere man ønsker og tænker, jo længere er ens mens om at vise sit lede grumme ansigt :-(Jeg ønsker virkelig for dig, at den snart er der.

Anmeld

27. december 2010

Frøken J.

Ellim skriver:

Jeg har prøvede ALLE tester og ALLE er totalk negativ!? Også den der Blue Digital (som jo skulle være mega præcis!)

Piger HJÆLP!? Måske mens bare komme næste gang?? Men jeg har altid haft reglmæssig mens!?

Bliver SKØR!!

Det lyder sært, men der er jo nogen, der danner HCG meget langsomt, og derfor først kan teste positiv mange mange uger efter befrugtning. Jeg mener det er Sussi der har sagt, at hun (eller en hun kendte?) først kunne teste positiv, da vedkommende var over 10 uger henne..

Anmeld

27. december 2010

Miia90

jeg tror desværre så hellere ikk du er gravid. man kan godt ønske det så meget, er din krop ikk kan finde ud af det. og du stesser den

tag det stille og roligt

Anmeld

27. december 2010

RiUL

Ellim skriver:

Bliver SKØR!!

Jeg tror det samme som Lotus86, jeg har selv lige prøvet det. Og det er pisse irriterende, at gå og vente, og ikke vide hvad der sker. 

Men ja, det er nok fordi du tænker for meget over det. Og det passer virkelig, - det kommer når du mindst venter det.. Har jeg selv lige fundet ud af

Knuuuuus

Anmeld

27. december 2010

camillahej

Hej jeg er gået 18 dage over mine tester er os NEGATIVE men dog har en af mine tester været svagt positive altså hvor man kunne se to streger. Jeg har lige været til lægen idag og fået taget en blodprøve, så nu må jeg vente og se. Men hvis jeg er helt ærlig tror jeg altså desværre heller ikke der er noget. Jeg tror heller ikke selv jeg er gravid.. ?? Men det skal siges jeg har fået ondt i brysterne og min mave bobler og har haft en morgenkvalme & mit humør svinger rigtig meget..Men vent og se tiden an, krydser fingre...

Knus Camilla

Anmeld

27. december 2010

SSL

Ellim skriver:

Bliver SKØR!!

Hej søde  Jeg synes bestemt du skal kontakte din læge imorgen, og spørge om ikk de vil tage en blodprøve  Mon ikk, når du er 2uger over, dét sagde min læge i hvert fald hvis jeg gik mere end bare én uge over! Så prøv det  en blodprøve er meget mere fintfølende

Anmeld

27. december 2010

Trine89

Ellim skriver:

Bliver SKØR!!

Hvor er det altså bare super træls søde.. 
Jeg vil sige som SSL at du kan prøve at kontakte din læge og spørge om de ikke vil tage en blodprøve.

Så du om ikke andet kan få svar, så du også kan komme videre hvis den ikke er der..

så meget for dig søde.. 

Anmeld

27. december 2010

Kay

til dig og

Anmeld

27. december 2010

RiUL

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.