Andre gravide singler til stede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Julymama

Hej 

Jeg er gravid i 15 uge, og jeg er også alene om det.

Faren var min kæreste gennem 3 år, og vi havde før snakket om børn og fremtid, men da det så endelig skete prøvede han at presse mig til en abort og nu er det så endt med at det sidste jeg har hørt fra ham er, at hvis jeg giver hans navn som faderen, så vil han både slå mig og barnet ihjel. Man troede man kendte folk .. Men ja, det er ikke lige det fedeste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

CS

Først tillykke med maven  Jeg er selv single mor og har været det gennem hele graviditeten og efterfølgende. Faderen til mit barn er ikke til at blive klog på, siger et men gør noget andet. Han har ikke set sin datter der nu snart er 6 mdr.

Når det er sagt, så er det simpelthen det bedste der nogensinde er sket i mit liv - et sandt lille mirakel og jubiiii hvor er det fantastisk. Så hvis du har nogen spørgsmål er du velkommen til at skrive - jeg har blogget en del om min gravidet for en netavis og du er velkommen til at læse med   www.christinasogaard.blogspot.com

Anmeld

20. januar 2011

Sees

Hejsa.

Tillykke med guldklumpen i maven

Jeg blev forladt af min søns far, da jeg var omkring de 20 uger henne, og har ikke haft kontakt til ham siden, udover den "kontakt" vi har haft gennem statsamtet og faderskabssag, og så en enkel gang hvor han ringede i en brandert.
Det er min søns fars EGET valg, ikke at se sit barn.
Jeg har gjort mit, og nu vil jeg ikke gøre mere.
Det skal være hans egen handling og hans eget ønske, hvis de skal have samvær!

Jeg mødte dog en ny fyr, da min søn ikke var særlig gammel, men vi er så også gået fra hinanden nu, så jeg er alene-mor igen!

Skriv endelig hvis der er mere du vil vide!

Anmeld

21. januar 2011

N&J

fønix skriver:

Hej hej jeg er helt ny herindeJeg er gravid i 9. Uge, min nu ekskæreste valgte at være rigtig modbydelig mod mig, fordi han ville have jeg skulle få en abort, jeg fik ingen støtte fra ham! Så slog jeg op og han prøver stadig at få mig til at få en abort, vi havde været sammen 2 1/2 år og havde valget mellem ham eller barnet men som han har opført sig vil jeg ikke være sammen med ham.. Jeg har det hårdt lige for tiden.. Kan læse i andre har prøvet noget lignede, hvordan har i haft det med at gå mod farens ønske? Jeg er nemlig selv rigtig dårlig til at gå imod et andet menneske:s

Jeg syntes personlig ikke det var let, men det ændrede fokus efter min datter kom til verdenen, da det jo ikke længere handlede om os længere, men hende. Men jeg tror meget det kommer an på hvordan du selv anskuer situationen, nu brugte vi ikke beskyttelse i over et år og jeg har altid været ærlig om at jeg ikke ville have en abort, hvis det skulle ske, så det faktum at jeg jeg blev gravid og valgte at beholde det, kom ikke bag på ham.. men jeg ville da ønske at han ville være i sin datters liv, men det er hans valg, ikke mit. 

Anmeld

21. januar 2011

N&J

Julymama skriver:

Hej 

Jeg er gravid i 15 uge, og jeg er også alene om det.

Faren var min kæreste gennem 3 år, og vi havde før snakket om børn og fremtid, men da det så endelig skete prøvede han at presse mig til en abort og nu er det så endt med at det sidste jeg har hørt fra ham er, at hvis jeg giver hans navn som faderen, så vil han både slå mig og barnet ihjel. Man troede man kendte folk .. Men ja, det er ikke lige det fedeste.

Hold da op en besked du har fået, jeg håber lidt for dig at det "bare" er ham der er presset, min datters far truede med at slå sig selv ihjel hvis jeg skrev ham på, men det var nu engang bare afmagt og frustration, jeg tror desværre der er mange enlig selvvalgte mødre, som har oplevet noget lignende, men det er bestemt ikke sjovt at få af vide af den ene person jo man jo har skabt dette lille liv med.. 

Håber han kommer på bedre tanker.. 

Anmeld

21. januar 2011

Heidisbebs

Hej . Jeg stod også alene med min den 1, som nu er 4 år og nu er jeg gravid igen ( donor) og står ogå alene denne gang, men det er et valg jeg selv har taget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.