Andre gravide singler til stede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser!

Ja, som overskriften siger; Findes der andre gravide singler derude end lille mig? (´Føler mig lidt som den eneste i verden i min situation...) 

Situationen er den, at jeg lige nu er 24 uger henne, og venter en lille dreng  (Ex) kæresten og jeg var enige om projekt baby, men da jeg var i uge 16 valgte han så alligevel at sige farvel og tak  Det har kostet mig mange tårer og vrede tanker, men glæder mig nu alligevel helt ustyrlig meget til den lille gut i mavsen kommer ud og hilser på  Jeg er endnu lidt i tvivl om hvorvidt min exkæreste kommer til at deltage så meget i sin søns liv, da han ikke helt er til at finde ud af på det punkt .. Men jeg håber det dog, da jeg gerne vll have, at han skal lærer sin far at kende..!

Kunne være super hyggeligt og dejligt, at skrive med andre, som står i samme situation (Eller endda mødes) Så giv lyd derude, hvis du også pludselig er alene om projekt baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hej tøser!

Ja, som overskriften siger; Findes der andre gravide singler derude end lille mig? (´Føler mig lidt som den eneste i verden i min situation...) 

Situationen er den, at jeg lige nu er 24 uger henne, og venter en lille dreng  (Ex) kæresten og jeg var enige om projekt baby, men da jeg var i uge 16 valgte han så alligevel at sige farvel og tak  Det har kostet mig mange tårer og vrede tanker, men glæder mig nu alligevel helt ustyrlig meget til den lille gut i mavsen kommer ud og hilser på  Jeg er endnu lidt i tvivl om hvorvidt min exkæreste kommer til at deltage så meget i sin søns liv, da han ikke helt er til at finde ud af på det punkt .. Men jeg håber det dog, da jeg gerne vll have, at han skal lærer sin far at kende..!

Kunne være super hyggeligt og dejligt, at skrive med andre, som står i samme situation (Eller endda mødes) Så giv lyd derude, hvis du også pludselig er alene om projekt baby

Jeg er godt nok ikke gravid, men jeg har været alene med Laura under hele graviditeten og er det stadig. Hendes far er inde i hendes liv on/off, så jeg kender til de frustrationer de kære mænd bringer os

Hvornår er du sat til?

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

Hej Linda  

Dejligt at høre at man da ikke er den eneste, som har prøvet at stå alene under en graviditet...... Mon ikk jeg også overlever så?  

Er det dig om har forældremyndigheden over Laura så? Og hvor ofte ser hun hendes far? Jeg vil rigtig gerne at mit kommende barn kommer til at se sin far, for tror det er utrolig vigtigt at have en far i sit liv og at kende sit bagland.... Omvendt vil jeg også at der skal være stabilitet i hans liv, og derfor kan faren jo ikke komme og gå som det passer ham... Det håber jeg, at han er moden nok til at forstå når den tid kommer  

Jeg er sat til d. 18 april... Så det nærmere sig Glæder mig simpelthen så meget, og tror at det bliver det største i mit liv at blive mor

Anmeld

30. december 2010

N&J

Jeg har ligesom Linda stået alene med under og efter graviditeten. Min datters far har set hende to gange, men ønsker ikke kontakt med hende, så det er bare mig og hende, jeg kan godt huske alle de mange tanker man gik rundt med som enlig gravid, der sker så meget med ens krop og følelsesmæssig med en at det ikke er nemt at være alene..

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej Linda  

Dejligt at høre at man da ikke er den eneste, som har prøvet at stå alene under en graviditet...... Mon ikk jeg også overlever så?  

Er det dig om har forældremyndigheden over Laura så? Og hvor ofte ser hun hendes far? Jeg vil rigtig gerne at mit kommende barn kommer til at se sin far, for tror det er utrolig vigtigt at have en far i sit liv og at kende sit bagland.... Omvendt vil jeg også at der skal være stabilitet i hans liv, og derfor kan faren jo ikke komme og gå som det passer ham... Det håber jeg, at han er moden nok til at forstå når den tid kommer  

Jeg er sat til d. 18 april... Så det nærmere sig Glæder mig simpelthen så meget, og tror at det bliver det største i mit liv at blive mor

Hej.

Selvfølgelig overlever du, selvom det til tider kan være lidt hårdt at stå alene.

Vi har fælles forældremyndighed over Laura, da hendes far, Johnny, kom ind i kampen ca. 9 uger inden jeg fødte. Han var også med til fødslen og i de første par uger, så han hende hver dag. Det næste halve års tid, kom han hos os og så hende 2-3 gange om ugen. Nu er det faktisk snart 4 mdr. siden han har set hende af forskellige årsager, men det er meningen, at han skal se hende igen 1-2 gange om ugen fra det nye år

Hvis du har spørgsmål, skriver du bare...

Anmeld

15. januar 2011

Pinkrose

hej jeg er også gravid og alene, blev gravid med en som ikke var en kæreste, var alt andet end planlagt men da det kom til beslutningen valgte jeg at beholde det. for mig var det ikke et valg det var bare sådan det skulle være . jeg venter en lille pige termin den 11/3 så vi nærmer os da

har ikke hørt fra faren siden uge 12, og det sidste var at hvis jeg fortalte nogle hvem han var ville han endten slå os begge ihjel eller få forældre myndigheden  meget modsigende, men det er politiet allerede opmærksome på nu i tilfælde af han skulle komme og lave ballade.

Vælger at fortælle hvem han er nå vi kommer der til efter hun er født, da jeg ikke mener man skal side og lyve.

Men jo har været noget af en følelses mæssig omgang, men jeg glæder mig så utrolig meget til at se min lille pige og har ingen tvivl om vi nok skal klare os

Anmeld

15. januar 2011

thilde-tusindfryd

Anonym skriver:

Hej tøser!

Hej Linda,

jeg kommer også til at være alene med barnet, men har valgt det fra starten, selvom jeg i perioder har romantiske følelser for og tanker om faderen til barnet. Aftalen er dog indgået på venskabsbasis, så jeg kan ikke tillade mig at forvente andet af ham. Men helt ukompliceret er det ikke altid, da vi i perioder har mere sammen end venskab.

Men jeg er som udgangspunkt singlemor. Er i 5. md og har termin 8. juni.

Anmeld

15. januar 2011

Nadia Foged

Jeg er selv 19 år gammel, og står helt alene med det. Der er to mulige fædre men ham jeg er næsten 100% sikker på det er, vil ikke have noget med det at gøre, det sidste jeg hørte fra ham var at han brokke sig over terminsdatoen d. 23/6 .

Er ikke sjovt, og ville da gerne barnet ser sin far og har gjort mit for det allerede, og ville da gerne blive ved, men som der er blevet skrevet skal der være stabilitet og duer det ikke, at han ikke overholder tider hvor han skal se barnet tror jeg det er bedre foruden, men er da ikke rart at skulle tænke sådan (:

Knus nadia

Anmeld

19. januar 2011

fønix

Hej hej jeg er helt ny herindeJeg er gravid i 9. Uge, min nu ekskæreste valgte at være rigtig modbydelig mod mig, fordi han ville have jeg skulle få en abort, jeg fik ingen støtte fra ham! Så slog jeg op og han prøver stadig at få mig til at få en abort, vi havde været sammen 2 1/2 år og havde valget mellem ham eller barnet men som han har opført sig vil jeg ikke være sammen med ham.. Jeg har det hårdt lige for tiden.. Kan læse i andre har prøvet noget lignede, hvordan har i haft det med at gå mod farens ønske? Jeg er nemlig selv rigtig dårlig til at gå imod et andet menneske:s

Anmeld

19. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

hej jeg er dog ikk gravid men jeg har også vært alene hele vejen da jeg ventede min søn har dog kæreste nu men er ikk faren var alene fra jeg fant ud af det og til min søn var 10 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.