Ja, altså UDEN Simon, som skal være alene hjemme hos far...
Imorgen meget tidligt kører jeg til Horsens, hvor jeg skal være på kursus til fredag. Jeg har det sårn okay med at skulle være væk fra Simon - kommer da til at savne ham helt vildt, men så er det vel heller ikke værre...? MEN men men men, jeg er SÅ nervøs for hvordan det skal gå - han er virkelig mors dreng når det kommer til putning, og han eeeelsker lidt for meget at sove i ske med mig om natten...og hvad så når jeg ikke er der? Han bliver måske helt umulig.. det gjorde han i hvert fald igår da Christian ville prøve at trøste ham da han vågnede ved 23-tiden. Simon gik fuldstændig råddenskråt! 8( Han skreg og skreg og skreg, så jeg troede fandme han var avorlig syg. Gik flere gange ind for at spørge om jeg skulle hjælpe, men blev sendt væk med beskeden om at jeg jo ikke var der til at hjælpe i næste uge... Det endte dog alligevel efter lang kamp med at Christian gav op, og jeg kom ind og overtog. Simon blev straks rolig og faldt i søvn... (?) Fuck altså...
Burde det ikke kunne lade sig gøre på nuværende tidspunkt at jeg kan tage væk i flere dage uden barnet får traumer? Vi har været væk fra farmand flere gange ad op til en uges varighed, hvilket han jo ikke reagerer på...
Er jeg lidt en lort at "opfylde mine egne behov" og tage på kursus så lang tid når jeg har sådan en lille dreng som Simon jo er? Det er jo altså ikke mig der har planlagt det - har ikke helt noget valg. Har dog selv valgt jobbet...
Blabla herfra.
Lise - både glæder sig og ikke glæder sig til imorgen
Anmeld