[citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Betina1978 (Tinatrold) skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f]
Havde skrevet et indlæg, men det var alt for trist og vredt.
Jeg hader og foragter Phillips farmor. Kort og godt.:(
Farmor og farfar gider ikke Phillip. Og nu laver farmor så sammenligninger med Phillips blidere og ikke så skrigende fætter. Som de heller ikke ser.
Ej, hvor jeg dog hader hende! Det gør lidt ondt når der bliver sagt dårlige ting om ens barn. I et større selskab. (Vi var der selvfølgelig ikke, så havde hun aldrig turdet sige sådan). Især af en der burde elske og være stolt af og burde ville være sammen med ham.. Men det gider de ikke.
Nå, men Phillip har masser af andre der elsker ham, selvom han ikke er blid og rolig og altid har været bange for fremmede. Så f... dem!>(
Knus fra Helle... Som ved at jeg ALDRIG bliver sådan en fraværende og ligeglad farmor!
[/citat]
[rød][f][k]Dumme farmor[/k][/f][/rød]
Mere kontant kan det vist ikke siges... Hun er da rigtigt træls, har helt ondt af dig at du skal leve med hende...
Betina[/citat]
Ha' ikke ondt af mig for vi ser dem meget sjældent efterhånden. De har ikke tid, siger de.
Jeg har skam også sagt ikke pæne ting til hende og om dem. Jeg er ikke noget offer. Men det rammer altså lidt når det nu er Phillip det handler om:(. Også fordi hun slet ikke kender ham. [/citat]
I lever jo med dem på en eller anden vis da det jo er Phillip's farmor... Også selv om i ikke ser dem... Men det er nu også synd for Phillip, men han har dig og din mand, og som du siger mange andre mennesker der elsker ham...
Men om ikke andet så kender i jo sandheden, og ved at det hun siger ikke er sandt... Så må lade dem om deres, og hvis folk spørger jer/fortæller hvad hun har sagt, så sig sandheden...
Men det er ikke rart når det eneste folk kan finde ud af at sige om ens barn er kritisk...
Betina
Anmeld