Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chatarina skriver: hvad skal du have for sengetøjet?
hvad skal du have for sengetøjet?
giv din pris!! ;0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linselouise skriver: hvor meget måler støvlerne indvendig? Er de meget brugte? Hvad er din pris?
hvor meget måler støvlerne indvendig? Er de meget brugte?
Hvad er din pris?
måler dem lige, de er ikke meget brugte de er fine og ikke slidte vil gerne bare af med dem hva synes du selv du vil give??
måler 13.8cm
gitte&christopher skriver: idat jakke 98 fin stand ecco sko sandaler 20-21 brugt til kravl ecco støvler str 21 Molo hjelm billeder af resten se her: http://www.trendsales.dk/search-advanced/?search=;u=443762; byd byd HUSK SE RESTEN AF BILLEDER DERINDE
idat jakke 98 fin stand
ecco sko sandaler 20-21 brugt til kravl
ecco støvler str 21
Molo hjelm
billeder af resten se her: http://www.trendsales.dk/search-advanced/?search=;u=443762;
byd byd HUSK SE RESTEN AF BILLEDER DERINDE
Jakken er den stor eller lille i størrelsen? og er den solgt? Og hvad skal du have for den?
mortil3trustrup skriver: Jakken er den stor eller lille i størrelsen? og er den solgt? Og hvad skal du have for den?
hej... den er brugt passer til str. 98 hverken lille eller stor super lækker blød kvalitet. pris?? ikke så meget hva vil du give ? ;0)
gitte&christopher skriver: hej... den er brugt passer til str. 98 hverken lille eller stor super lækker blød kvalitet. pris?? ikke så meget hva vil du give ? ;0)
Jeg er ikke god til det med priser Så nævn en pris
mortil3trustrup skriver: Jeg er ikke god til det med priser Så nævn en pris
85-90 pp????
gitte&christopher skriver: 85-90 pp????
Top sender lige en pb
gitte&christopher skriver: måler dem lige, de er ikke meget brugte de er fine og ikke slidte vil gerne bare af med dem hva synes du selv du vil give??
vil maks give 100 da jeg ikke ved om han kan bruge dem..
gitte&christopher skriver: giv din pris!! ;0)
hmm 50 kr sættet??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128