trillingene er ok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Rebecca55

MarianneSonne skriver:

Dejligt at høre. En af mine gamle veninder fik trilligepiger og alt forløb helt normalt. De blev selvfølgelig født lidt før tid, men slet ikke noget alarmerende og de klare sig super fint.

Hvor langt er du henne?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Dejligt at høre... Man er jo lidt bekymret, da der jo er større risiko ved flerlinger. Men høre om flere og flere hvor det er gået godt.

Jeg går ind i 11 uge i morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Mi

Rebecca55 skriver:

Dejligt at høre... Man er jo lidt bekymret, da der jo er større risiko ved flerlinger. Men høre om flere og flere hvor det er gået godt.

Jeg går ind i 11 uge i morgen...

Det er da dejligt at du efterhånden er så langt henne.

Mine tvillingepiger har så ufattelig meget ud af hinanden, så det må da kun være endnu bedre med tre tøser  Får i hjælp fra kommunen i starten? Min veninde fik penge til at ansætte en hjælper. Tror det var 30 timer om ugen, hun ansatte noget familie. Vi fik også tilbudt noget hjælp, men vi kunne ikke selv bestemme hvem. De ville sende en pige på kontanthjælp som de skulle have i aktivering, og jeg blev kraftigt frarådet det af andre som havde prøvet det. Det var ikke alle som blev sendt ud, som var til nogen hjælp overhovedet, og man vil jo også gerne have lov at være lidt kræsen når det er ens kæreste eje de skal tage varer på.

Marianne

Anmeld

27. december 2010

birthee

Hvor er det dejligt at høre!!! Pøj pøj fremover

Anmeld

27. december 2010

Aprilmor11

Rebecca55 skriver:

så blev jeg scannet i morges og alt ser ud som det skal, så vi kan ånde lettet op. men vi skal nu til kontrol hver 14 dag, så de skal holdes under nøje opsyn. men vi er så glade...

Hvor er det bare dejligt at høre

Tillykke med at det hele går som det skal

Held og lykke fremover

Anmeld

27. december 2010

Rebecca55

MarianneSonne skriver:

Det er da dejligt at du efterhånden er så langt henne.

Mine tvillingepiger har så ufattelig meget ud af hinanden, så det må da kun være endnu bedre med tre tøser  Får i hjælp fra kommunen i starten? Min veninde fik penge til at ansætte en hjælper. Tror det var 30 timer om ugen, hun ansatte noget familie. Vi fik også tilbudt noget hjælp, men vi kunne ikke selv bestemme hvem. De ville sende en pige på kontanthjælp som de skulle have i aktivering, og jeg blev kraftigt frarådet det af andre som havde prøvet det. Det var ikke alle som blev sendt ud, som var til nogen hjælp overhovedet, og man vil jo også gerne have lov at være lidt kræsen når det er ens kæreste eje de skal tage varer på.

Marianne

Hvis du spørger min mand, så bliver det 3 drenge... Ja tror da de får glæde af hinanden.

Vi har ikke snakket med kommunen eller vores jordmor endnu, så ved slet ikke hvordan vi lige står i forhold til hjælp. Men har hørt det er meget forskelligt fra kommune til kommune, hvad de tilbyder af hjælp.

Anmeld

27. december 2010

K&S

Rebecca55 skriver:

Det er også bare helt i orden, du er ikke den første der spørger...

Anmeld

3. januar 2011

fiebii

Først vil jeg starte med at sige KÆMPE tillykke med trillinge graviditeten. Kan fortælle at det er en gave at ende ud med 3 børn når man i starten overhovedet ikke kunne få nogle.

Jeg selv har trillinger på 2½ år og du er meget velkommen til at kontakte mig hvis du har nogle spørgsmål.

Der er også en gruppe inde på facebook som hedder trillinger i Danmark hvor jeg ved der både er en som er gravid med trillinger lige nu og nogle som har både yngre og ældre trillinger end mine.

Læste at du skal tage stilling til fosterreduktion pga. risico for handicap. Jeg vil anbefale at du fx. kontakter formanden for trillinge foreningen og spørger hvad hendes erfaring er med trillinger og handicap. Umiddelbart har jeg kun kendskab til et par stykker hvor det er end med børn med handicap. 

Har kontakt med en del som har fået trillinger og både hos dem og mig selv er det gået rigtig godt!

Men skriv hvis du har spørgsmål. Evt. på fiebii@mail.dk

Held og lykke med de 3 små og pas nu rigtig godt på dig selv!

Hilsen Fie

Anmeld

3. januar 2011

Rebecca55

fiebii skriver:

Først vil jeg starte med at sige KÆMPE tillykke med trillinge graviditeten. Kan fortælle at det er en gave at ende ud med 3 børn når man i starten overhovedet ikke kunne få nogle.

Jeg selv har trillinger på 2½ år og du er meget velkommen til at kontakte mig hvis du har nogle spørgsmål.

Der er også en gruppe inde på facebook som hedder trillinger i Danmark hvor jeg ved der både er en som er gravid med trillinger lige nu og nogle som har både yngre og ældre trillinger end mine.

Læste at du skal tage stilling til fosterreduktion pga. risico for handicap. Jeg vil anbefale at du fx. kontakter formanden for trillinge foreningen og spørger hvad hendes erfaring er med trillinger og handicap. Umiddelbart har jeg kun kendskab til et par stykker hvor det er end med børn med handicap. 

Har kontakt med en del som har fået trillinger og både hos dem og mig selv er det gået rigtig godt!

Men skriv hvis du har spørgsmål. Evt. på fiebii@mail.dk

Held og lykke med de 3 små og pas nu rigtig godt på dig selv!

Hilsen Fie

Vi har valgt at beholde alle 3, da det også var det lægerne anbefalede. Så det er en kæmpe lettelse ikke at skulle tænke på det længere. Kunne næsten heller ikke bære at skulle vælge en fra, da det jo er en velsignelse at jeg blev gravid.

Nu glæder jeg mog bare til mine 3 stjerner kommer til verden, for kan slet ikke vente med at have dem i mine arme...

Jeg vil meget gerne have lov at skrive til dig, for har en masse spørgsmål du måske kunne hjælpe lidt med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.