trillingene er ok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Rebecca55

så blev jeg scannet i morges og alt ser ud som det skal, så vi kan ånde lettet op. men vi skal nu til kontrol hver 14 dag, så de skal holdes under nøje opsyn. men vi er så glade...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Lone Jakobsen

super dejligt at at alt er okay

kan godt forstå at de vil passe ekstra godt på, med 3 små mirakler i maven.

Anmeld

27. december 2010

K&S

Ih, hvor dejligt at høre  jeg har fulgt med på sidelinjen og NØJ, hvor er det VILDT, at I skal have trillinger...! STORT tillykke

Må jeg spørge - er de lavet på "naturlig" vis?

Katja

Anmeld

27. december 2010

Faith

Hvor er det fantastisk!

Kan de se om nogen af dem er enæggede?

Jeg har enæggede tvillingedrenge og det synes jeg der er noget helt specielt over. De er så vidt forskellige af sind. Emil er en lille ilter dreng med en masse "sprog". Mikkel er en mere stille dreng. Han kan ligge i lang tid og bare betragte et stykke legetøj. Emil får for det meste benet i klemme mellem tremmerne i kravlegården fordi han ligger så uroligt, og så har vi balladen

Glæder mig meget til at følge jer! Synes det er utrolig spændende.

Anmeld

27. december 2010

Rebecca55

K&S skriver:

Ih, hvor dejligt at høre  jeg har fulgt med på sidelinjen og NØJ, hvor er det VILDT, at I skal have trillinger...! STORT tillykke

Må jeg spørge - er de lavet på "naturlig" vis?

Katja

Nej vi har fået hjælp.... var på homonbehandling og derefter blev jeg insemineret.

Anmeld

27. december 2010

Rebecca55

smillaluna skriver:

Hvor er det fantastisk!

Kan de se om nogen af dem er enæggede?

Jeg har enæggede tvillingedrenge og det synes jeg der er noget helt specielt over. De er så vidt forskellige af sind. Emil er en lille ilter dreng med en masse "sprog". Mikkel er en mere stille dreng. Han kan ligge i lang tid og bare betragte et stykke legetøj. Emil får for det meste benet i klemme mellem tremmerne i kravlegården fordi han ligger så uroligt, og så har vi balladen

Glæder mig meget til at følge jer! Synes det er utrolig spændende.

de er tvæggede alle 3. men det er kun godt for så er der mindre risiko for der sker noget under graviditeten. nu skulle vi have nogenlunde samme vilkår som en tvillinge graviditet.

Anmeld

27. december 2010

Mi

Dejligt at høre. En af mine gamle veninder fik trilligepiger og alt forløb helt normalt. De blev selvfølgelig født lidt før tid, men slet ikke noget alarmerende og de klare sig super fint.

Hvor langt er du henne?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

27. december 2010

K&S

Rebecca55 skriver:

Nej vi har fået hjælp.... var på homonbehandling og derefter blev jeg insemineret.

Oki doki  jeg var også bare nysgerrig

Anmeld

27. december 2010

Sofia

Stort tillykke med de tre små hjerter

Anmeld

27. december 2010

Rebecca55

K&S skriver:

Oki doki  jeg var også bare nysgerrig

Det er også bare helt i orden, du er ikke den første der spørger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.