Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I sidste cyklus gik jeg ca 20 dage over tid, og testede kun negativt. Og så i denne cyklus testede jeg positivt på den forventet mens dag, altså 30 dagen i min cyklus. Og stregen var rimelig tydelig
Krydser for dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Okay, men fordi jeg spørger er fordi nogles mens jo snyder med at udeblive, så tænkte at prøve at høre nogle erfaringer herinde
Okay, men fordi jeg spørger er fordi nogles mens jo snyder med at udeblive, så tænkte at prøve at høre nogle erfaringer herinde
det gjorde jeg også bare for at være helt sikker :')
ri.ul skriver: I sidste cyklus gik jeg ca 20 dage over tid, og testede kun negativt. Og så i denne cyklus testede jeg positivt på den forventet mens dag, altså 30 dagen i min cyklus. Og stregen var rimelig tydelig Krydser for dig
Fedt egentligt og tillykke håber virkelig den er her...
TinaMajdah91Juel skriver: det gjorde jeg også bare for at være helt sikker :')
hehe ja lige præcis
Jeg gik 2 uger over inden jeg kunne teste positiv på både test og ved blodprøve
TbCp skriver: Jeg gik 2 uger over inden jeg kunne teste positiv på både test og ved blodprøve
Okay, tror også jeg prøver at vente lidt endnu med at teste
Anonym skriver: Fedt egentligt og tillykke håber virkelig den er her...
Tak Ja, det kan jeg godt forstå, hvor længe har I prøvet?
ri.ul skriver: Tak Ja, det kan jeg godt forstå, hvor længe har I prøvet?
Siden i sommers nu så efterhånden tror jeg ikke det er p-pillerne som påvirker mig stadig
Anonym skriver: Siden i sommers nu så efterhånden tror jeg ikke det er p-pillerne som påvirker mig stadig
Nej, så skal I bare ramme det rigtige tidspunkt
Anonym skriver: Skriver lige som anonym da det stadig er hemmeligt for mange Men ville lige forhøre mig lidt, og det er sikkert blevet spurgt om maaaange gange, men hvor lang tid gik der før I kunne teste positivt?Jeg er nu selv gået 5 dage over tid, har ikke prøvet at teste igen, men dagen efter TD kunne jeg ikke teste positivt... Håber I kan hjælpe mig lidt Knus fra mig P.s. Helst hold mig hemmelig hvis I ved hvem jeg er
Skriver lige som anonym da det stadig er hemmeligt for mange Men ville lige forhøre mig lidt, og det er sikkert blevet spurgt om maaaange gange, men hvor lang tid gik der før I kunne teste positivt?Jeg er nu selv gået 5 dage over tid, har ikke prøvet at teste igen, men dagen efter TD kunne jeg ikke teste positivt...
Håber I kan hjælpe mig lidt
Knus fra mig
P.s. Helst hold mig hemmelig hvis I ved hvem jeg er
Hmm da jeg ventede min søn, kunne jeg først teste positivt da jeg var 7-8 uger henne. Denne her gang testede jeg i uge 4+2 og den var meget positiv. Så det er vel lidt forskelligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128