Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Anonym trådstarter

Skriver lige som anonym da det stadig er hemmeligt for mange
Men ville lige forhøre mig lidt, og det er sikkert blevet spurgt om maaaange gange, men hvor lang tid gik der før I kunne teste positivt?
Jeg er nu selv gået 5 dage over tid, har ikke prøvet at teste igen, men dagen efter TD kunne jeg ikke teste positivt...

Håber I kan hjælpe mig lidt

Knus fra mig

P.s. Helst hold mig hemmelig hvis I ved hvem jeg er  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Trine89

Det er så forskelligt hvornår man kan teste positiv.. 
Det kommer jo an på hvor hurtig man er til at danne HCG.
Der er nogen her inde som slet ikke har kunnet teste positiv ved en hjemme test men godt kunne på en blodprøve hos lægen..

det er så forskelligt som mennesker er forskellige..  

Jeg teste positiv dagen før (med eftermiddags urin og aften) 

for at den er der

Anmeld

27. december 2010

Rockertand

Meget svagt 3+1, herefter gik det slag i slag, og på testdagen sad vi med 4 flotte streger (på 2 tests altså). Der er selvfølgelig nogle, der først kan teste positivt et stykke tid efter testdag, men så mange er det altså heller ikke, og det bruges ofte som et halmstrå, når man går over tid uden at kunne få 2 streger. Vi krydser fingre for, at du er én af dem, der får streger.

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

Tak for svarene Håber virkelig også den er der, overvejer at få købt en test mere ellers kontakter jeg lægen efter nytår hvis der ikke er sket mere  

Anmeld

27. december 2010

Trine89

Anonym skriver:

Tak for svarene Håber virkelig også den er der, overvejer at få købt en test mere ellers kontakter jeg lægen efter nytår hvis der ikke er sket mere  

Syntes det lyder som en god plan.. 

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Syntes det lyder som en god plan.. 

Jeps  Godt nytår til dig

Anmeld

27. december 2010

Trine89

Anonym skriver:

Jeps  Godt nytår til dig

Mange tak..  
og et godt nytår til dig..

håber i kan gå ind i det nye år med en positiv test 

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Mange tak..  
og et godt nytår til dig..

håber i kan gå ind i det nye år med en positiv test 

Tak skal du have
ja det kunne da være mega fedt  

Anmeld

27. december 2010

JuelZ

jeg kunne teste positiv inden jeg var gået over tid.. jeg var lige gået ind i uge 4 da jeg testede positiv - svagt positiv men positiv, også røg man til lægen der tog 5 teste på 3 dage, og jo flere dage der gik jo mere positiv blev den... og da min mens blev væk, jamen så vidste jeg at den var der

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

TinaMajdah91Juel skriver:

jeg kunne teste positiv inden jeg var gået over tid.. jeg var lige gået ind i uge 4 da jeg testede positiv - svagt positiv men positiv, også røg man til lægen der tog 5 teste på 3 dage, og jo flere dage der gik jo mere positiv blev den... og da min mens blev væk, jamen så vidste jeg at den var der

Okay, men fordi jeg spørger er fordi nogles mens jo snyder med at udeblive, så tænkte at prøve at høre nogle erfaringer herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.