Av av.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

PeruBaby

Hvor er det dejligt at det "bare" erkraftige plukveer... men de kan altså også gøre rigeligt ondt... Og skønt med en store bebsi

Hvor meget er hun så oppe at veje nu? I sidste uge blev lille baby-Sofia vurderet til at veje lige knap 2500g af scanningslægen, og det synes de er en stor baby her i Peru (var 35+1), men ifølge de der oversigter over hvordan babyen udvikler sig, synes jeg da at det ser meget almindeligt ud... derfor er jeg lidt nysgerrig og  vil gerne vide hvor tunge jeres andres babyer er/ var omkring uge 35...

Knus Chris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Marco2

PeruBaby skriver:

derfor er jeg lidt nysgerrig og  vil gerne vide hvor tunge jeres andres babyer er/ var omkring uge 35...

Har lige været til JM idag og hun blev vurderet til 23-2400 gram i 34+5.

Anmeld

28. december 2010

PeruBaby

Marco2 skriver:

Har lige været til JM idag og hun blev vurderet til 23-2400 gram i 34+5.

OK, ud fra den vurdering lyder Sofias vægt da til at være meget standard. Tak for dit svar

KH Chris

Anmeld

28. december 2010

Diana...

PeruBaby skriver:

OK, ud fra den vurdering lyder Sofias vægt da til at være meget standard. Tak for dit svar

KH Chris

hun er 2900 g og jeg er 35+4. Hun blev skønnet til at komme ud som en pige på ca 3700 g som er meget normal størrelse. Min søn kom ud som 3540 og det er lige på midter linjen. 

Anmeld

29. december 2010

PeruBaby

Diana... skriver:

hun er 2900 g og jeg er 35+4. Hun blev skønnet til at komme ud som en pige på ca 3700 g som er meget normal størrelse. Min søn kom ud som 3540 og det er lige på midter linjen. 

Nå, det lyder da fint! Jeg blev helt nervøs over at det sikkert var en KÆMPE baby jeg skulle have, men jeg kan da se at det sagtens kan blive en normal størrelse . Da jeg ikke skal regne med at få nogen som helst form for smertelindring ved vaginal fødsel, kan man godt frygte en stor og lækker basse. Glæder mig til næste scanningen i starten af næste uge, hvor jeg vil være 37+ JUBIII, og så må vi jo se hvor meget de mener, at hun har taget på dér...

Anmeld

29. december 2010

Diana...

PeruBaby skriver:

Nå, det lyder da fint! Jeg blev helt nervøs over at det sikkert var en KÆMPE baby jeg skulle have, men jeg kan da se at det sagtens kan blive en normal størrelse . Da jeg ikke skal regne med at få nogen som helst form for smertelindring ved vaginal fødsel, kan man godt frygte en stor og lækker basse. Glæder mig til næste scanningen i starten af næste uge, hvor jeg vil være 37+ JUBIII, og så må vi jo se hvor meget de mener, at hun har taget på dér...

Ej har i også en scanning der ovre i uge 37 snyd. 

Ja det bliver rigtig spændende, glæder mig til en update. 

KRAM 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.