Av av.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Diana...

Hej tøser

3 gange inde for de sidste 14 dage, har jeg haft ve ligende smerter AV AV. Men igår var det godt nok lidt slemt og jeg kunne ikke sove for det. Det varet ca fra kl 22 til 01.30 og kom faktisk hele tiden. 

Nu skal jeg til jdm i dag så må hun lige undersøge mig om det bare er min krop der ved at gøre sig klar eller om det er ved at være optakt til noget. 

Jeg håber virkelig bare det er min krop der øver sig hun må godt lige blive lidt større hun er jo en lille pige. Men i går føltes det godt nok som de 4 dage jeg lå med veer før jeg fødte Lucas men de gav kun 2 cm den gang og det har jo ingen betydning. Hun er også blevet meget rolig her den sidste uge, mærke hende faktisk kun om aften og ikke så meget som jeg plejer. 

Min mave er GODT øm i dag jeg kan næsten ikke bevæge den uden det gør ond. Nåå vi må se hvad min kære jdm siger men  lige for mig at det bare er øvelse fra min krops side. 

Håber i alle har haft en super hyggelig jul med jeres familie.

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

blomst84

Jeg krydser fingre for dig og lille pigen håber bare det er en øvelse, og at hun venter med at komme lidt endnu men du må lige opdatere når du har været ved JM, for hvis der er gang i noget må vi jo hellere heppe

Anmeld

27. december 2010

piadas

Diana... skriver:

Hej tøser

3 gange inde for de sidste 14 dage, har jeg haft ve ligende smerter AV AV. Men igår var det godt nok lidt slemt og jeg kunne ikke sove for det. Det varet ca fra kl 22 til 01.30 og kom faktisk hele tiden. 

Nu skal jeg til jdm i dag så må hun lige undersøge mig om det bare er min krop der ved at gøre sig klar eller om det er ved at være optakt til noget. 

Jeg håber virkelig bare det er min krop der øver sig hun må godt lige blive lidt større hun er jo en lille pige. Men i går føltes det godt nok som de 4 dage jeg lå med veer før jeg fødte Lucas men de gav kun 2 cm den gang og det har jo ingen betydning. Hun er også blevet meget rolig her den sidste uge, mærke hende faktisk kun om aften og ikke så meget som jeg plejer. 

Min mave er GODT øm i dag jeg kan næsten ikke bevæge den uden det gør ond. Nåå vi må se hvad min kære jdm siger men  lige for mig at det bare er øvelse fra min krops side. 

Knus Diana

Eeej, hvor træls! Vi er nok alle ved at være lidt utålmodige, men jeg kan godt forstå, at du gerne vil have, hun bliver derinde bare lidt endnu. Jeg krydser fingre for, at det bare er lidt øvelse, din krop har gang i, men træls at du skal rende rundt med en mave, der bare har helt vildt øm!

Som Blomst skriver, må du altså gerne lige opdatere, når du har været hos jdm!

Anmeld

27. december 2010

Marco2

Held og lykke idag.

Selvom hun gerne skulle blive derinde lidt endnu er det altså lidt spændende om der er ved at komme en ny baby i gruppen …

Men trælst med smerter … 

Ha' en god dag.

AG - på vej ud at gå med hunden

Anmeld

27. december 2010

PeruBaby

Vi venter spændt på en up-date efter JM besøg Håber for dig at din lille pige har lyst til at blive i sin hule i hvert fald et par uger endnu...

Anmeld

27. december 2010

Multebær

Diana... skriver:

Hej tøser

Knus Diana

Øv hvor trist- Håber du har det bedre nu og at JM siger alt er i skønneste orden.

Anmeld

27. december 2010

Diana...

Så har vi været til jdm og jeg har fået sovet lidt he he  

Jamen det gik fint hos jdm jeg har tabt 1 1/2 kg her hen over julen hvad jeg slet ikke fatter med det mad/slik/cola flip jeg lige fik i julen over  Men lille piger er gået fra at være en lidt lille pige til en "stor" pige hun har taget 1100g på så det er jo fint og så jeg ikke så bekymret for at føde før tid mere nu har hun jo lidt sug på kroppen 

Hun trykket på mig og mærket som hun plejer og det hele var fint ud over min mave er så øm at hun dårlig nok kunne rør den. Hun undersøgte mig så indvendig, og der er lukket stadig så det er jo fint, men jeg er MEGET blød og hun ligger MEGET langt nede og det ikke normalt de ligge så langt nede allerede men det var helt ufarligt. Det er meget kraftige plukveer jeg går og får og det er fordi hun ligge så langt ned og mit meget løse bækken, men hun har gjort sig godt klar der nede og ligger helt perfekt. Og de TROR ikke jeg går tiden ud men nu må vi se det troet de heller ikke med Lucas men der gik jeg så 13 dage over he he. 

Og ja nu vil vi snart gerne have den første kvartal baby det er så spændende. 

Anmeld

27. december 2010

piadas

Diana... skriver:

Så har vi været til jdm og jeg har fået sovet lidt he he  

Jamen det gik fint hos jdm jeg har tabt 1 1/2 kg her hen over julen hvad jeg slet ikke fatter med det mad/slik/cola flip jeg lige fik i julen over  Men lille piger er gået fra at være en lidt lille pige til en "stor" pige hun har taget 1100g på så det er jo fint og så jeg ikke så bekymret for at føde før tid mere nu har hun jo lidt sug på kroppen 

Hun trykket på mig og mærket som hun plejer og det hele var fint ud over min mave er så øm at hun dårlig nok kunne rør den. Hun undersøgte mig så indvendig, og der er lukket stadig så det er jo fint, men jeg er MEGET blød og hun ligger MEGET langt nede og det ikke normalt de ligge så langt nede allerede men det var helt ufarligt. Det er meget kraftige plukveer jeg går og får og det er fordi hun ligge så langt ned og mit meget løse bækken, men hun har gjort sig godt klar der nede og ligger helt perfekt. Og de TROR ikke jeg går tiden ud men nu må vi se det troet de heller ikke med Lucas men der gik jeg så 13 dage over he he. 

Og ja nu vil vi snart gerne have den første kvartal baby det er så spændende. 

Sikke en dejlig opdatering! Så er alt jo, som det skal være, og nej der sker nok ikke det vilde ved at føde nu, meeen lige et par uger mere, ville være ok! Det lyder jo godt nok ikke som om, du kommer til at gå tiden ud, men lad os nu se - du har det måske lige som mig? Jeg regner jo slet ikke med at føde før tid, fordi jeg gik så lang tid over de to første gange, så jeg sætter ikke næsen op efter noget! Men det kan du vel ikke lade være med nu?

Anmeld

27. december 2010

Diana...

piadas skriver:

Sikke en dejlig opdatering! Så er alt jo, som det skal være, og nej der sker nok ikke det vilde ved at føde nu, meeen lige et par uger mere, ville være ok! Det lyder jo godt nok ikke som om, du kommer til at gå tiden ud, men lad os nu se - du har det måske lige som mig? Jeg regner jo slet ikke med at føde før tid, fordi jeg gik så lang tid over de to første gange, så jeg sætter ikke næsen op efter noget! Men det kan du vel ikke lade være med nu?

Nej nej ikke nu ha ha hun skal blive der inde et par uger endnu minimum  Jeg er slet ikke klar endnu. Hvis hun kommer nu kommer hun til at sove uden dyne og være uden vintertøj he he jeg er slet ikke klar endnu 

Jeg ved ikke hvad jeg tror men jeg tænker nu heller ikke så meget over det for mig må hun gerne vente lidt. Jeg ønsker bare ikke at gå over tid men det tror jeg heller ikke de lade mig gøre da jeg døjer så meget, det har vi snakket om flere gang min jdm og mig om igangsættelse på terminen men om hun kommer før eller på terminen er jeg faktisk lige glad med bare ikke for tidligt he he. 

Anmeld

27. december 2010

CA

Ih hvor dejligt at hun har taget på!!  Håber hun snupper et par uger mere inde i varmen, men dejligt at hun alligevel er lidt mere klar nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.