typisk (ik om børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. september 2008

bette

tjaa.. min mand har arbejdet meget på jobbet den sidste måned. og har ik haft så meget fri.. denne weekend har han så heldivis fri i weekenden..
vi sidder så og ser fjernsyn sammen, hvor han så pludselig bliver så dejlig kærlig.. og så siger han at æhh han tager lige over til sin kammerat.. men han er nok hjemme kl. 21 igen.. bare lige et kort visit..
yiir right.. det bliver det sku aldrig når han får noget drikke.. så forventer ik at se ham før kl. tidligst 02.. synes det er rigtig taveligt gjort..
vi skal hjem til hans ven her næste weekend.. så der kan vi heller ik være os selv..

nå bare lidt pis brok fra mig..

heidi rimelig nede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2008

Tynen

Typsik mænd - Så skal de lige fedte lige før de sniger sig ud ;)
Hvis manden herhjemme pludselig begynder at fjerne vasketøj og rydde op VED jeg der er noget i gære. Tsk, tsk.

Håber han er vel hjemme, nu klokken er 2115 - Eller i det mindste har ringet og sagt han bliver forsinket.

Anmeld

6. september 2008

Nadi

Jeg synes det er så røvbanans-agtig (ikke for at fornærme din mand) men sådan egnerelt set så er det bare typsik mænd! De forstår bare ikke nogle gange vigtigheden i det der med lige at have lidt alenetid.

Håber ikke han vækker dig når han kommer hjem og at du skal høre på at han kaster op +o(

-nadia

Anmeld

7. september 2008

bette

nej men så kommer han hjem lidt i 22..
så har han en 3 film med.. cola, chips (igen igen selvom han ved jeg er for fed), og summersby og øl..
så vil han have vi ser en film.. og at jeg drikker nogle øl.
og så vil han bagefter spille poker.. og så og så..
SÅ gik jeg fandeme i seng..!!!!!!

Anmeld

7. september 2008

Anja

Jeg var blevet vildt skuffet - og nok også lidt tøse-fornærmet, hvis det var min mand, der havde gjort sådan.

Det er sgu for tarveligt ......

Men det går jo nok :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.