Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PernilleB skriver: Det er nemlig rigtig..!! jeg sys osse hun skulle prøve... hehe...
Det er nemlig rigtig..!! jeg sys osse hun skulle prøve... hehe...
Nu blir jeg nysgerrig...ved han, at du har "sat ham til salg"??
Vil gerne se et billede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Nu blir jeg nysgerrig...ved han, at du har "sat ham til salg"?? Vil gerne se et billede
hehe, ja han ved godt jeg har sat ham "til salg"... he he...
hvis de damer vil se billeder skal i være søde a sende mig en pb...
dorthemus skriver: Hehe ja, men spørgsmålet er også om han vil vil have én på 39 med en lille datter på 7 måneder
Hehe ja, men spørgsmålet er også om han vil vil have én på 39 med en lille datter på 7 måneder
Han er åben for alt, ment på den måde a om du har børn eller ej, er ham lige meget... For ham er det vigtigt at man kan lidt og kan med hinandens børn, og man kan lig hinanden, så er alderen lige meget..!!
så skal du lige oppes en gang-...!!!
Ærgeligt at han vil op til Hillerød, for jeg bor i Vanløse, og synes da at han lyder til at være en sød fyr..
Tænker bare om jeg er for ung
Så jeg vil da gerne se billede...
KaLee skriver: Ærgeligt at han vil op til Hillerød, for jeg bor i Vanløse, og synes da at han lyder til at være en sød fyr.. Tænker bare om jeg er for ung Så jeg vil da gerne se billede...
Det er da lige ved siden af..?? er det ikk..?? men sender dig lige en pb, med billede...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128