Scor min kammerart 29 år + datter på 6...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.081 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. december 2010

PernilleB

Jeg har en ven som hedder Mads... Har er 29 år, og ja, sjovt nok single... Han bor med hans datter freja på 6 år i Valby i ejerlejlighed... Men han vil gerne op mod Hillerød omegnen... Han arbejder som tømre, som han er uddannet som. Han har ikke selv tid til at opsøge og finde kærligheden, men det er bestemt ikke fordi han ikke har tid til en kæreste..!!! Det er en vigtig ting for ham er at freja, kan lide dig og omvendt selvfølgelig... Han er genert, men når han først åbner op, så er der fest og farver... Han er ikke til vilde fester, men kan godt fx tager på Fox and Hounds eller Hoe og få nogle øl og spille pool... Han har egen bil...

Mere tekst følger, men skriv gerne og spørg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

PernilleB

Mere info:

Han elsker at hygge og se en god film, han har bred film smag... han er ikke ryger, og der ikke til vin. Han er ikke storforbruger at fastfood, da han jo tænker på det ikke er godt for hans datter, så han laver gerne mad. Biografture, ud og spise, eller bare køre en tur er lige ham. Han bor ikke så langt fra zoo i KBH, så en tur derinde er heller ikke ude af billedet. Han er 180 høj, og har et stort hjerte. Han er en god lytter, og kommer ikke med dumme råd når en veninde er ked af det

Mads kan godt lide at lave på bilen sammen med min kæreste, som han har været kammerart med i 13 år. Han har lejet sig ind på et værksted i Skærerød, nær helsinge, hvor han laver den. Og det er ikke fordi han patu skla derhen hver anden weekend når Freja er hos hendes mor. Der er forresten INTET kompliceret forhold mellem Frejas mor og ham. Det skulle bare ikke være dem.

Jeg håber jeg har fanget din opmærksomhed, og håber på du skriver til mig. Ønskes billede, send mig da et brev.

Anmeld

27. december 2010

dorthemus

Han lyder rigtig skøn...men desværre 10 år for ung

Anmeld

27. december 2010

PernilleB

dorthemus skriver:

Han lyder rigtig skøn...men desværre 10 år for ung

Vil da ikke afvise at han måske gerne vil have en der er ældre end ham...

Anmeld

27. december 2010

dorthemus

PernilleB skriver:

Vil da ikke afvise at han måske gerne vil have en der er ældre end ham...

Haha nej yngre mand og lidt ældre kvinde...god kombi

Anmeld

27. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Han lyder da som en sød mand!

Måske et billed...

Anmeld

27. december 2010

PernilleB

DatterMalou skriver:

Måske et billed...

Skriv en pb til mig, så sender jeg et billede...

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

kom nu tøser

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

30. december 2010

PernilleB

DatterMalou skriver:

Måske et billed...

var han ikke noget for dig...??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.