Noget jordslået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. september 2008

Rasmine

dippedut er der nu kommer i kalechen, i barnevognen.
Den har stået ude i pavillonen hele sommeren, enten med insektnet, eller regnslag, og nu er der altså nogle "prikker", som ligner sårn lidt jordslået noget.
Hvad får jeg det væk med, hvordan, kalechen kan tages af.

ÆV!
Ulækkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2008

birgittemarie

Jeg skulle til at skrive nøjagtigt det samme! Det er møgirriterende! Skal man mon have Rodalonen frem igen? Vil det overhovedet kunne tage det?
Ingen svar fra mig, kun medlidelse.

Knus fra Birgitte - forresten Bacon, du kommer da d. 4. ikke også?

Anmeld

6. september 2008

Rasmine

Jo, jeg kommer sgu.
Men jeg sover ikke sammen med dig, jeg har fået et lift hjem.
:-o

Anmeld

6. september 2008

birgittemarie

Whaart!!? Nå, så må mormorsengen gå til den næste i køen ;) Godt du kommer i hvert fald (L)

Anmeld

6. september 2008

Loggidut

hmmm, nogen skrev om det for noget tid siden, og her vil jeg gerne med på en spørger, for jeg har en flødesprøjte som er blevet jordslået, og det er sgu da træls...

Anmeld

6. september 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] hmmm, nogen skrev om det for noget tid siden, og her vil jeg gerne med på en spørger, for jeg har en flødesprøjte som er blevet jordslået, og det er sgu da træls...[/citat] Ej, er det ikke bare sådan en plastbørge til en 20'er?

Anmeld

6. september 2008

Loggidut

niks en tupperware...genial instrument, med mindre man ligger den i blød og ikke får den foldet ordentlig ud!

Anmeld

6. september 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

niks en tupperware...genial instrument, med mindre man ligger den i blød og ikke får den foldet ordentlig ud!

tw bytter alt der ikke dur!!!!

mht jordslåethed. så er rodalon eller klorin det der hjælper. men er de sorte pletter kommet, så skal du nok ikke regne med at få dem helt væk igen.. desværre

Anmeld

7. september 2008

Loggidut

øv, ok, så må jeg sgu bare leve med dem...:(

ja rodalon kan sgu gøre meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.