MariaE skriver:
Jamen kan kun sige øv øv øv. Jeg ved jeg kun har set de milde ture, men alligevel ved jeg godt kan kan flejne helt.
Kan godt forstå du gerne vil have hjælp, men måske en sundhedsplejerske kan hjælpe eller hvad?? Synes de plejer at være fulde af gode råd.
Men flot at du erkender i skal have lidt hjælp. for Mikkel har det jo heller ikke godt når han bliver så sur.
Tror ikke du er en dårlig mor, du har måske været lidt for "sød" overfro ham under de første mange hidsigpropture, og nu har det taget overhånd. Tror bare det er uheld at han ikke har kunnet stoppe det. Om det er i familie med ADHD eller lign aner jeg ikke, eller om det er psykisk eller andet.
Men med lidt vejledning kan i måske spore jer ind på hvad der er årsagen til det. Hvad med dagplejen, hvad siger hun om ham?
vi har haft kontaktet sp tusinde gange efterhånden.. og det hjælper ikke en dyt..
det er jo ik noget der bygger sig op.. det er jo lige pludselig han eksplodere..
om jeg er for sød overfor ham.. det synes jeg jo ikke selv, jeg følger ham på værelset og fortæller ham at jeg ikke vil være sammen med ham så længe han slår... og så siger jeg til ham at han kan komme til mig når han er sød igen.. men det hjælper ingenting..
det du har set søde.. er jo bare almindelighed.. det han gør nu er sindssygt.... det er ikke trods alderen.. !! selv min svigermor var måløs.. og ja.. familien til julefrokosten..
Børnehaven har sagt at de godt kan se han har et stort temp. og har forslået os at snakke med deres børnepsykolog.. men idet mikkel skifter børnehave nu og starter i den nye d. 3 januar.. så kan de jo ikke rigtig hjælpe os..
jeg ringer til kommunen imorgen.. det smadre familien total..
og jeg har så dårlig samvittighed overfor simone fordi jeg ikke føler jeg kan være der for hende når mikkel skal mands opdækkes hele tiden..
jeg vifter med det hvide flag fordi jeg ikke kan mere.. hvis det ikke er mikkel der har brug for hjælp.. det vil jeg have hjælp til os inden det her kører helt af sporet..