vi kan ikke mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Grynt

Åhhhh søde søde ven, hvor er det bare trist. Måske du skulle tage kontakt til din læge og få en henvisning enten til Psyk. eller til en børnelæge på sygehuset. Ved kommunen skal du måske tage kontakt til PPR gennem videncenteret.

Bette, du er IKKE og jeg siger det igen du er IKKE en dårlig mor!!!!!! Dit barn har bare brug for lidt ekstra hjælp, som I jo også har og det er ikke det samme som, at være en dårlig mor/far eller barn!!! Jeg syntes det er virkeligt stærkt af dig at du bliver ved med at spørge om hjælp og gør alt hvad der står i din magt for at hjælpe dit barn, FLOT!!!.

Bette, du ved hvor jeg er hvis du har brug for at snakke lidt eller bare læsse af

Knus T 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

bette

MariaE skriver:

Jamen kan kun sige øv øv øv. Jeg ved jeg kun har set de milde ture, men alligevel ved jeg godt kan kan flejne helt. 

Kan godt forstå du gerne vil have hjælp, men måske en sundhedsplejerske kan hjælpe eller hvad?? Synes de plejer at være fulde af gode råd.

Men flot at du erkender i skal have lidt hjælp. for Mikkel har det jo heller ikke godt når han bliver så sur.

Tror ikke du er en dårlig mor, du har måske været lidt for "sød" overfro ham under de første mange hidsigpropture, og nu har det taget overhånd. Tror bare det er uheld at han ikke har kunnet stoppe det. Om det er i familie med ADHD eller lign aner jeg ikke, eller om det er psykisk eller andet.

Men med lidt vejledning kan i måske spore jer ind på hvad der er årsagen til det. Hvad med dagplejen, hvad siger hun om ham?

vi har haft kontaktet sp tusinde gange efterhånden.. og det hjælper ikke en dyt.. 

det er jo ik noget der bygger sig op.. det er jo lige pludselig han eksplodere.. 

om jeg er for sød overfor ham.. det synes jeg jo ikke selv, jeg følger ham på værelset og fortæller ham at jeg ikke vil være sammen med ham så længe han slår... og så siger jeg til ham at han kan komme til mig når han er sød igen.. men det hjælper ingenting.. 

det du har set søde.. er jo bare almindelighed.. det han gør nu er sindssygt.... det er ikke trods alderen.. !! selv min svigermor var måløs.. og ja.. familien til julefrokosten.. 

Børnehaven har sagt at de godt kan se han har et stort temp. og har forslået os at snakke med deres børnepsykolog.. men idet mikkel skifter børnehave nu og starter i den nye d. 3 januar.. så kan de jo ikke rigtig hjælpe os.. 

jeg ringer til kommunen imorgen.. det smadre familien total.. 

og jeg har så dårlig samvittighed overfor simone fordi jeg ikke føler jeg kan være der for hende når mikkel skal mands opdækkes hele tiden.. 

jeg vifter med det hvide flag fordi jeg ikke kan mere.. hvis det ikke er mikkel der har brug for hjælp.. det vil jeg have hjælp til os inden det her kører helt af sporet.. 

Anmeld

26. december 2010

bette

Grynt/Tina skriver:

Åhhhh søde søde ven, hvor er det bare trist. Måske du skulle tage kontakt til din læge og få en henvisning enten til Psyk. eller til en børnelæge på sygehuset. Ved kommunen skal du måske tage kontakt til PPR gennem videncenteret.

Bette, du er IKKE og jeg siger det igen du er IKKE en dårlig mor!!!!!! Dit barn har bare brug for lidt ekstra hjælp, som I jo også har og det er ikke det samme som, at være en dårlig mor/far eller barn!!! Jeg syntes det er virkeligt stærkt af dig at du bliver ved med at spørge om hjælp og gør alt hvad der står i din magt for at hjælpe dit barn, FLOT!!!.

Bette, du ved hvor jeg er hvis du har brug for at snakke lidt eller bare læsse af

Knus T 

det gør bare så ondt indeni når man føler sig så magtesløs at man ikke kan hjælpe sit barn.. 

jeg synes jeg har hevet i en masse tråde uden at få den hjælp jeg føler vi har brug for.. og jeg synes det er utroligt at der skal så meget til før der er nogen der vil hjælpe en..! 

idag bed han mig i min arm så der gik hul.. 

han vil på ingen måde at hans far hjælper ham.. han må ik give ham sko på, han må ik give ham mad, vand, bad.. han må ikke læse historie for ham eller synge for ham.. ja intet.. 

det er ret hårdt at stå med.... 

tak for dine søde ord... har brug for at vide at det jeg gør er det rigtige at gøre.. 

Anmeld

27. december 2010

Lene76

ej hvor lyder det altså bare træls bette..... håber du kan få den hjælp du/i trænger til for at komme på rette vej igen.

Lene

Anmeld

27. december 2010

Monica

For pokker da bette... Har du fået fat i nogen på kommunen,eller holder de ferie alle sammen???

Tænker på dig

Monica

Anmeld

27. december 2010

bette

Monica skriver:

For pokker da bette... Har du fået fat i nogen på kommunen,eller holder de ferie alle sammen???

Tænker på dig

Monica

tak for dine søde tanker..

jeg ringede derind men ja alle har ferie :( så vi er jo nok nødtil at vente til d. 3 januar 

Anmeld

4. januar 2011

linemus

Hvordan er det gået, Bette? Har du fået fat på nogen?

Sender lige en stor krammer

Line

Anmeld

4. januar 2011

Grynt

Vil også lige sige jeg har tænkt meget på dig/jer. Noget nyt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.