vi kan ikke mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. december 2010

bette

kan ikke holde til det her mere. det ødelægger familien. 

svigermor fik igår og idag set hvordan mikkel kan være.. og det hun så var kun i mild grad af hvordan han er nogen gange. 

sidst tog det 1½ time at få ham ned igen.. det startede med at han slog hovedet på sengekanten.. og jeg trøstede ham. og lige pludselig gik han amok i et stort raserianfald.. og jeg aner stadig ikke hvorfor.

Det sker oftere og oftere.. førhen var det måske en gang om ugen.

nu er det hver dag.. og ihvertfald 2 gange om dagen/nat.

vi orker ikke mere, vi har intet overskud til hinanden mere.. og jeg river af manden hele tiden.. jeg magter intet.. 

sidder her og tuder.. for føler mig som verdens dårligste mor overfor mikkel.. det gør så ondt indeni 

jeg føler slet ikke jeg kan nå at nyde min dejlige datter fordi jeg skal være der 110% ved mikkel konstant... jeg er den eneste der kan trænge igennem ved ham.-. selvom det tager mig lang tid.. 

det er så underligt at han flipper lige pludselig uden advarsel.. og når raserianfaldet stopper så er det som intet er hent.. han slår og sparker og gør alt han kan for at bide mig. hvis jeg forsøger at holde hans arm så han ikke slår mig så bider han mig. 

har også prøvet at holde ham fast, men han ender bare med at gå fuldstændig besærk. jeg kan ikke mere. er så ked af det hele tiden.. !! 

jeg ringer til kommunen på mandag.. vi skal have noget hjælp.. kan ik klare det mere.. 

rådden jul.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Plysbjørnen

bette skriver:

kan ikke holde til det her mere. det ødelægger familien. 

svigermor fik igår og idag set hvordan mikkel kan være.. og det hun så var kun i mild grad af hvordan han er nogen gange. 

sidst tog det 1½ time at få ham ned igen.. det startede med at han slog hovedet på sengekanten.. og jeg trøstede ham. og lige pludselig gik han amok i et stort raserianfald.. og jeg aner stadig ikke hvorfor.

Det sker oftere og oftere.. førhen var det måske en gang om ugen.

nu er det hver dag.. og ihvertfald 2 gange om dagen/nat.

vi orker ikke mere, vi har intet overskud til hinanden mere.. og jeg river af manden hele tiden.. jeg magter intet.. 

sidder her og tuder.. for føler mig som verdens dårligste mor overfor mikkel.. det gør så ondt indeni 

jeg føler slet ikke jeg kan nå at nyde min dejlige datter fordi jeg skal være der 110% ved mikkel konstant... jeg er den eneste der kan trænge igennem ved ham.-. selvom det tager mig lang tid.. 

det er så underligt at han flipper lige pludselig uden advarsel.. og når raserianfaldet stopper så er det som intet er hent.. han slår og sparker og gør alt han kan for at bide mig. hvis jeg forsøger at holde hans arm så han ikke slår mig så bider han mig. 

har også prøvet at holde ham fast, men han ender bare med at gå fuldstændig besærk. jeg kan ikke mere. er så ked af det hele tiden.. !! 

jeg ringer til kommunen på mandag.. vi skal have noget hjælp.. kan ik klare det mere.. 

rådden jul.. 

åh nej dog, ved ikke hvad jeg skal sige andet end at jeg håber i kan få noget hjælp.

Det kan være rigtigt hårdt for ens moder hjerte når de små flipper.

Anmeld

25. december 2010

bette

selv svigermor som ellers har sagt at det nok bare er trods alderen.. stod med åben mund da hun langt om længe oplevede med hendes egne øre og øjne.. 

og hun gav mig ret.. det er ikke normalt.. og der skal gøres noget.. 

Anmeld

25. december 2010

Plysbjørnen

bette skriver:

selv svigermor som ellers har sagt at det nok bare er trods alderen.. stod med åben mund da hun langt om længe oplevede med hendes egne øre og øjne.. 

og hun gav mig ret.. det er ikke normalt.. og der skal gøres noget.. 

Jeg synes heller ikke det lyder som trodsalderen det der må jeg ærligt tilstå.

Men en ting er sikkert, en kram skal du have med på vejen.>:<

Anmeld

26. december 2010

BellaT

Søde Bette.

Det er alt for hårdt, det der. Hvor er det flot at du sørger for hjælp.

Det er det en god mor gør. Det skal nok blive bedre. Det er jeg sikker på.

Men pyha, du er sej! En nyfødt og en uberegnelig og rasende, og oveni måske også lidt jaloux, dreng.  Det må sgisme være hårdt. Håber virkelig kommunen kan hjælpe jer, så I alle får det godt igen.

Var det alligevel ikke rart at svigermor fik set det med egne øjne?

Helle...

Anmeld

26. december 2010

Joan ( Smallie )

Vil bare sige jeg har læst dit indlæg men ved ikke hvad jeg skal svare.

Men en  det skal du have og håber i får den hjælp i skel have til ham

Anmeld

26. december 2010

bette

BellaT skriver:

Søde Bette.

Det er alt for hårdt, det der. Hvor er det flot at du sørger for hjælp.

Det er det en god mor gør. Det skal nok blive bedre. Det er jeg sikker på.

Men pyha, du er sej! En nyfødt og en uberegnelig og rasende, og oveni måske også lidt jaloux, dreng.  Det må sgisme være hårdt. Håber virkelig kommunen kan hjælpe jer, så I alle får det godt igen.

Var det alligevel ikke rart at svigermor fik set det med egne øjne?

Helle...

jo det er så rart at hun endelig har set det vi har med at gøre hver dag. 

Anmeld

26. december 2010

ivfmarie

Åhh søde... Det gør mig ondt at læse! Jeg synes at du er sej at du ringer til kommunen - men det er helt sikkert det rigtige at gøre: I bliver nødt til at hjælp udefra!

Trøste knus herfra

Anmeld

26. december 2010

bette

ivfmarie skriver:

Åhh søde... Det gør mig ondt at læse! Jeg synes at du er sej at du ringer til kommunen - men det er helt sikkert det rigtige at gøre: I bliver nødt til at hjælp udefra!

Trøste knus herfra

jeg håber inderligt det er det rigtige at gøre.. der er jo risiko for at jeg får af vide at jeg er en røv elendig mor.. :( 

Anmeld

26. december 2010

Muffinmus

Jamen kan kun sige øv øv øv. Jeg ved jeg kun har set de milde ture, men alligevel ved jeg godt kan kan flejne helt. 

Kan godt forstå du gerne vil have hjælp, men måske en sundhedsplejerske kan hjælpe eller hvad?? Synes de plejer at være fulde af gode råd.

Men flot at du erkender i skal have lidt hjælp. for Mikkel har det jo heller ikke godt når han bliver så sur.

Tror ikke du er en dårlig mor, du har måske været lidt for "sød" overfro ham under de første mange hidsigpropture, og nu har det taget overhånd. Tror bare det er uheld at han ikke har kunnet stoppe det. Om det er i familie med ADHD eller lign aner jeg ikke, eller om det er psykisk eller andet.

Men med lidt vejledning kan i måske spore jer ind på hvad der er årsagen til det. Hvad med dagplejen, hvad siger hun om ham?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.