kan ikke holde til det her mere. det ødelægger familien.
svigermor fik igår og idag set hvordan mikkel kan være.. og det hun så var kun i mild grad af hvordan han er nogen gange.
sidst tog det 1½ time at få ham ned igen.. det startede med at han slog hovedet på sengekanten.. og jeg trøstede ham. og lige pludselig gik han amok i et stort raserianfald.. og jeg aner stadig ikke hvorfor.
Det sker oftere og oftere.. førhen var det måske en gang om ugen.
nu er det hver dag.. og ihvertfald 2 gange om dagen/nat.
vi orker ikke mere, vi har intet overskud til hinanden mere.. og jeg river af manden hele tiden.. jeg magter intet..
sidder her og tuder.. for føler mig som verdens dårligste mor overfor mikkel.. det gør så ondt indeni 
jeg føler slet ikke jeg kan nå at nyde min dejlige datter fordi jeg skal være der 110% ved mikkel konstant... jeg er den eneste der kan trænge igennem ved ham.-. selvom det tager mig lang tid..
det er så underligt at han flipper lige pludselig uden advarsel.. og når raserianfaldet stopper så er det som intet er hent.. han slår og sparker og gør alt han kan for at bide mig. hvis jeg forsøger at holde hans arm så han ikke slår mig så bider han mig.
har også prøvet at holde ham fast, men han ender bare med at gå fuldstændig besærk. jeg kan ikke mere. er så ked af det hele tiden.. !!
jeg ringer til kommunen på mandag.. vi skal have noget hjælp.. kan ik klare det mere..
rådden jul..
Anmeld