vores julemirakel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

K&S

Puha, nu sidder jeg med tårer i øjnene af glæde...! SÅ dejligt at læse en positiv update  God bedring med den lille tapre pige...!

Håber I får en fantastisk jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Caroline86

tusind tak allesammen!

Og som om det ikke var "godt nok" i forvejen så har hun sovet næsten hele natten i nat (panodildækket godt nok) OG hun spiste morgenmad her til morgen Det har hun ikke gjort i 1½ uge og i 1½ uge inden da spiste hun stort set intet...

hold nu kæft hvor er jeg bare lykkelig

Anmeld

24. december 2010

SiLiMiMa

JUBI!!!!!

Hvor er jeg glad for at læse det. Blev nødt til at følge med, for blev ski nervøs på jeres vegne!

Jeg ønsker af hele mit hjerte at Laura snart blir helt rask igen! Men det er jeg sikker på, hun gør!

Kæmpe julekram fra heise

Anmeld

26. december 2010

Zafir

PUHADA... Jeg sad lige og ledte efter en update... jeg har ikke fået set så meget rundt herinde de her juledage. Sidder da lige og får helt tårer i ´øjnene...

Hvor er jeg glad og lettet på jeres vegne og hvor jeg også elsker dårlige amerikanske julefilm!!! - Men en ALTID god slutning.

Anmeld

26. december 2010

Diana...

Hvordan går det med hende nu? 

Anmeld

26. december 2010

Nemesis

Hvor godt det "bare" er en virus. Det er da helt utroligt at sådan en kan give det voldsomme udslet.

Dejligt at hun nu er ved at have det bedre.

Sisse

Anmeld

26. december 2010

<3

Hvor superdejligt!!!!

og ja de der vira kan være så forfærdelige - heldigvis er de bare ikke farlige!

God jul!

Anmeld

26. december 2010

Mi

Det var godt for jer, at i kunne få noget vished.

God jul

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

29. december 2010

Lou87

Caroline86 skriver:

først og fremmest 1000 milllioner gange tak for alle de søde ord, krydsede fingre og i det hele taget for alt.

Vi fik det længe ventede opkald fra hospitalet i eftermiddag:

Laura har IKKE haft den frygtede allergiske reaktion, som i værste tilfælde ville være livstruende!  De kunne yderligere fortælle os at det IKKE er mæslinger men et virus de ikke kan identificere! Det er "harmløst" så længe feberen er under kontrol og hun får mad og drikke. Feberen kan vi så småt kontrollere igen, nu hvor hun gerne må få panodil igen, men den er stadig høj og Laura er meget slatten...

Hun er en fighter og hun er simpelthen så mega tapper!!!!!

De sidste dage, og specielt i dag, har været et helvede og specielt følelsen i dag af at kigge på sin lille prinsesse og ikke ane hvad der skal ske med hende, kan overhovedet ikke beskrives!

Vi føler det som om vi er med i en dårlig amerikansk julefilm men vi ELSKER slutningen!  

Jeg har fået troen på julen tilbage og ser det her som vores julemirakel og vores tegn på at der trods alt er nogen der holder en beskyttende hånd over os!

Nu skal vi bare have virus helt ud af kroppen og udslættet til at forsvinde! Men først og fremmest skal vi elske hinanden, nyde hinanden og fejre en fantastisk jul i familiens skød!

RIGTIGT GLÆDELIG JUL TIL JER ALLESAMMEN!!!!! Aner ikke hvad jeg skulle gøre uden Jer!!!

Kæmpe store knus fra Caroline - nu lettet, lykkelig og nyforelsket i Laura, Daniel og livet

Så først denne opdatering nu!

HVOR ER DET BARE FANTASTISK!!

Godt der ikke var "mere" med lille Laura.. IHHH hvor har jeg været bekymret på dine vejne og kan virkelig godt føle med dig i det må være SÅ hårdt og sidde og ikk vide hva man skal gøre.

Synes dog stadig det er lidt skræmmende de ikk ved hvad det er, men måske bare mig der tænker sådan  

Dejligt i nåede at få svar tids nok til og ku holde en dejlig og rolig juleaften, håber i har haft nogle dejlige juledage.

KNUSSSS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.