vores julemirakel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.645 visninger
28 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Caroline86

først og fremmest 1000 milllioner gange tak for alle de søde ord, krydsede fingre og i det hele taget for alt.

Vi fik det længe ventede opkald fra hospitalet i eftermiddag:

Laura har IKKE haft den frygtede allergiske reaktion, som i værste tilfælde ville være livstruende!  De kunne yderligere fortælle os at det IKKE er mæslinger men et virus de ikke kan identificere! Det er "harmløst" så længe feberen er under kontrol og hun får mad og drikke. Feberen kan vi så småt kontrollere igen, nu hvor hun gerne må få panodil igen, men den er stadig høj og Laura er meget slatten...

Hun er en fighter og hun er simpelthen så mega tapper!!!!!

De sidste dage, og specielt i dag, har været et helvede og specielt følelsen i dag af at kigge på sin lille prinsesse og ikke ane hvad der skal ske med hende, kan overhovedet ikke beskrives!

Vi føler det som om vi er med i en dårlig amerikansk julefilm men vi ELSKER slutningen!  

Jeg har fået troen på julen tilbage og ser det her som vores julemirakel og vores tegn på at der trods alt er nogen der holder en beskyttende hånd over os!

Nu skal vi bare have virus helt ud af kroppen og udslættet til at forsvinde! Men først og fremmest skal vi elske hinanden, nyde hinanden og fejre en fantastisk jul i familiens skød!

RIGTIGT GLÆDELIG JUL TIL JER ALLESAMMEN!!!!! Aner ikke hvad jeg skulle gøre uden Jer!!!

Kæmpe store knus fra Caroline - nu lettet, lykkelig og nyforelsket i Laura, Daniel og livet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Gittemor09

Caroline86 skriver:

først og fremmest 1000 milllioner gange tak for alle de søde ord, krydsede fingre og i det hele taget for alt.

Laura har IKKE haft den frygtede allergiske reaktion, som i værste tilfælde ville være livstruende!  De kunne yderligere fortælle os at det IKKE er mæslinger men et virus de ikke kan identificere! Det er "harmløst" så længe feberen er under kontrol og hun får mad og drikke. Feberen kan vi så småt kontrollere igen, nu hvor hun gerne må få panodil igen, men den er stadig høj og Laura er meget slatten...

De sidste dage, og specielt i dag, har været et helvede og specielt følelsen i dag af at kigge på sin lille prinsesse og ikke ane hvad der skal ske med hende, kan overhovedet ikke beskrives!

Vi føler det som om vi er med i en dårlig amerikansk julefilm men vi ELSKER slutningen!  

Jeg har fået troen på julen tilbage og ser det her som vores julemirakel og vores tegn på at der trods alt er nogen der holder en beskyttende hånd over os!

Nu skal vi bare have virus helt ud af kroppen og udslættet til at forsvinde! Men først og fremmest skal vi elske hinanden, nyde hinanden og fejre en fantastisk jul i familiens skød!

RIGTIGT GLÆDELIG JUL TIL JER ALLESAMMEN!!!!! Aner ikke hvad jeg skulle gøre uden Jer!!!

Kæmpe store knus fra Caroline - nu lettet, lykkelig og nyforelsket i Laura, Daniel og livet

Hvor er jeg dog bare utroligt glad på jeres vejne.. det er bare den dejligste nyhed i kunne få..

og dejligt at i nu kan nyde en dejlig juleaften sammen med jeres kære.

SÅ FINDES DER JULEMIRAKLER ALLIGEVEL... weeeee...!!

Rigtig glædelig jul til jer alle..!!

Anmeld

23. december 2010

Laulund87

Hvor er det fantastisk smukke Caroline!!

I må have en skøn og vidunderlig dag/aften i morgen!!

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

Hvor er det dog dejligt at høre.
Men jeg lader nu alligevel mit spirituelle lys skinne denne nat også, så kærlighed og styrke kan lyse på jeres vej. 
Og så får du bare et kæmpe knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. december 2010

twinboys

og så tuder jeg da lige igen... hvor er jeg glad for at læse dette indlæg...

Og rigtig glædelig jul til jer 3

Majbritt

Anmeld

23. december 2010

>>Carina<<

Hvor er det dejlig at høre. Har sådan tænkt på jer. Juleknus

Anmeld

23. december 2010

L-Mortil3

Hvor ER det skønt at høre!

Et STORT julemirakel!!!! Håber i får en fantastisk jul, og at det KUN går fremaf nu!!!!!!

Anmeld

23. december 2010

Aves..

Caroline86 skriver:

Hvor er det bare godt....og hvor er det bare mærkeligt at Bertram så ud pås amme måde for 14 dage siden...op til var han dårlig, brækkede sig, havde feber, hovedpine og var hjemme fra skole en uge og så kom det der udslæt...Gad vide om det er en virus der er i omløb...

DEjligt alt er ok igen...

STORT kram og glædelig jul..

Anmeld

23. december 2010

Sakris

Hvor er det dog bare fantastisk at læse. Sidder med en lille tåre i øjenkrogen af glæde for jer... Hav en rigtig god jul, søde... Det må så sandt være et julemirakel

Anmeld

23. december 2010

MariaJ

Det var da godt nok også nogle forfærdelige dage I har haft her på det sidste. Hvor er det godt, at der ikke er noget alvorligt galt med hende. Stort knus til jer alle tre og god bedring til Laura. Nyd julen og hinanden.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.