er så stolt af mine piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. september 2008

linemus

Det bliver man jo hver gang, de viser en ny evne. Jeg har lige puttet dem og kommer så ind til dem igen, fordi Signe ligger og smågræder. Hun kigger på mig og laver håndtegnet for "drikke", så hun får selvfølgelig noget at drikke.

Synes bare det er så flot at de har lært det. De kan begge to håndtegnet for "drikke", og hvis jeg spørger dem (ved maden) om de er færdige, så spiser de enten videre eller laver håndtegn for "færdig". Pt. er vi så ved at øve håndtegn for "musik" (vi hører meget musik), og de gør det allerede, når jeg nævner ordet.

Især er det fedt, at de kan fortælle, at de er tørstige, istedet for en unge, der bare står og skriger uhæmmet (= Signe for nogle uger siden).

Knus Line - der vil hygge med manden i aften og glemme alt om projektarbejde (så godt jeg kan, for det kværner løs i hovedet hele tiden), da han for en gang skyld har fri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2008

ka li ja

det er sgu da også helt vildt flot!!!
arthur kan kun finde ud af at pege på det han vil ha. og så skriger han indtil vi fatter det!! stakkels dreng. han prøver jo...

ja jeg syntes også du skal hygge dig med din husbond. håbe i får en hyggelig aften;) i tyrns tegn:))

Anmeld

5. september 2008

bette

fedt at du har lært dem det.. :)
mikkel forstår godt hvis jeg spørger ham om han vil have noget vand.. så kommer han løbende hvis han gerne vil.. men han kan dog ik helt selv sige til når han vil have vand og ik mad..

Anmeld

5. september 2008

Mie A

Hvor er det bare flot!

Her hjemme henter Simon en kop i skabet, hvis han er tørstig og en tallerken hvis han er sulten. - Men det kan han selvfølgelig ikke når han er kommet i seng ;)

Knus Mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.