Bimmeren 35+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

DK

Taaaak for alle komplimenterne! Jeg må dog indrømme at jeg ikke rødmer, da det er umuligt pga jeg i forvejen er pink overalt pga. alt det vand i kroppen, he he

Mikkel har nedlagt totalt forbud mod enhver fysisk aktivitet, efter at min mor i dag til frokost udbredte sig om at NU fødte jeg jo så sikkert altså... ja... hvert sekund det skulle være!  Jeg tror nu at der går mindst en uge endnu. Det føltes slet ikke som om der OVERHOVEDET er optræk til noget som helst! Heldigvis! Som sagt så må han jo gerne lige vente til 37+0 på onsdag, så vi også er ovre juleaften i morgen og Kirstines fødselsdag d. 25!

Til Tjuhl: Mine forældre havde masser af maler-afdæknings-plastik i kælderen vi fik med hjem, og jeg vil til enhver tid med stolthed være din pige-kæreste, he he

Til Lou87: Jeg skal føde hjemme, derfor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

twinboys

Siger det igen... wauuuw du er smuk gravid og iiihhh snart en bebs kommer ud af den fine mave...

Anmeld

24. december 2010

ulleby

DK skriver:

Uhh jeg har ikke lige fået lagt billede ind fra sidste uge så det kommer her:

Bimmeren 35+5!

Jeg er godt nok blevet rund foran nu! Det føltes og ligner en halv jordklode og selv dem der ser mig tit, siger nu HOOOOOOLD da op! og ser sådan her ud i hovedet når de ser mig:

Men det er okay! Der er jo ikke så længe til endnu!

Slimproppen tror jeg er gået engang søndag/mandag. Jeg var i hvert fald ude og tisse engang søndag nat, og der lugtede pludseligt MEGET af fostervand. Vandet var ikke gået, men de to næste dage løb det ud med kæmpe klumper slim. Så jeg tror det var det. Men det behøver jo ikke betyde andet end at der er et par uger til fødslen og det ved jeg jo godt i forvejen, he he!

I dag skal vi ud og hente pusletoppen til puslekommoden, og den lille tremmeseng han skal sove i ved siden af vores seng. Plus vi skal forbi Bilka og købe endnu en voksdug/noget afdækningsplastik-halløj vi kan lægge under lagnet oppe i sengen hvis jeg nu skal føde der. Men så er vi også all set! Klar parat!

Knus Ditte, i dag 36+1.

Er du gal du se rjo brand godt ud Det bliver så spændende med fødslen og den lille dreng - glæde rmig til at hører om det

Rigtig glædelig jul til jer

Anmeld

24. december 2010

Multebær

Ihh hvor bliver det spændende. Hvor ser du bare fin ud Ditte. Vi håber han venter derinde et par dage endnu.

Helt utroligt hvad man kan score sig her på baby.dk. Alt fra pigekærester til afdækningsplastik  - hvad mere behøver man 

Anmeld

24. december 2010

DK

twinboys skriver:

Siger det igen... wauuuw du er smuk gravid og iiihhh snart en bebs kommer ud af den fine mave...

Taaaaak

Anmeld

24. december 2010

DK

ulleby skriver:

Er du gal du se rjo brand godt ud Det bliver så spændende med fødslen og den lille dreng - glæde rmig til at hører om det

Rigtig glædelig jul til jer

Rigtig glædelig jul til dig også! Bare vent om ikke så længe er du lige så tyk

Anmeld

24. december 2010

DK

Multebær skriver:

Ihh hvor bliver det spændende. Hvor ser du bare fin ud Ditte. Vi håber han venter derinde et par dage endnu.

Helt utroligt hvad man kan score sig her på baby.dk. Alt fra pigekærester til afdækningsplastik  - hvad mere behøver man 

Ja super spændende!!

Du har ret mht Baby.dk! Altså hvordan KAN nogen overhovedet overleve hverdagen uden at være med?? Jeg forstår det slet ikke!

Rigtig glædelig jul! Uhh kun 8 timer til gaver

Anmeld

24. december 2010

Rosa

Tjuhl skriver:

waaaaauw! sorry Rosa, jeg har lesbo forelsket mig i DK istedet for dig, men hun ER fandmer lækker gravid

tænk at det er så meget meget snart han skal komme ud! jeg kan ikke rigtig forstå det. og sidder her og tænker, at vi har sååååå meget afdækningsplast fra fødslen i skurret, men det vejer et halvt ton, så det kan nok ikke betale sig at sende

Det er helt iorden - hun er edderbankeme en værdig kandidat at tabe til, og hun sniger sig da også ind på en klar 1.plads på min liste over Gravide Frækkerter  Men efter hvad jeg kan læse så er det en stakket frist vi har til hun er ugravid igen - så lad os nyyyde det nu!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.