Bimmeren 35+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.648 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. december 2010

DK

Uhh jeg har ikke lige fået lagt billede ind fra sidste uge så det kommer her:

Bimmeren 35+5!

Jeg er godt nok blevet rund foran nu! Det føltes og ligner en halv jordklode og selv dem der ser mig tit, siger nu HOOOOOOLD da op! og ser sådan her ud i hovedet når de ser mig:

Men det er okay! Der er jo ikke så længe til endnu!

Slimproppen tror jeg er gået engang søndag/mandag. Jeg var i hvert fald ude og tisse engang søndag nat, og der lugtede pludseligt MEGET af fostervand. Vandet var ikke gået, men de to næste dage løb det ud med kæmpe klumper slim. Så jeg tror det var det. Men det behøver jo ikke betyde andet end at der er et par uger til fødslen og det ved jeg jo godt i forvejen, he he!

I dag skal vi ud og hente pusletoppen til puslekommoden, og den lille tremmeseng han skal sove i ved siden af vores seng. Plus vi skal forbi Bilka og købe endnu en voksdug/noget afdækningsplastik-halløj vi kan lægge under lagnet oppe i sengen hvis jeg nu skal føde der. Men så er vi også all set! Klar parat!

Knus Ditte, i dag 36+1.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

<3

Sikke en sød LILLE fin mave

Anmeld

23. december 2010

blomst84

Rigtig flot mave  har det på samme måde som dig alle spærre øjene op og siger: Hold nu op du er stor  rigtig glædelig jul herfra 

Anmeld

23. december 2010

Rosa

Helt fantastisk!!! Du burde altid være prego - det klæder dig bare SÅ godt!!!   Knib sammen til på onsdag og så UD med ham inden nytår  

Kh

Rosa - der holder mobilius tæt tæt tæt fra nu af!!!

Anmeld

23. december 2010

Sofia

Smuk 

Anmeld

23. december 2010

AnneBJ

Wauw!!

Anmeld

23. december 2010

oo

waaaaauw! sorry Rosa, jeg har lesbo forelsket mig i DK istedet for dig, men hun ER fandmer lækker gravid

tænk at det er så meget meget snart han skal komme ud! jeg kan ikke rigtig forstå det. og sidder her og tænker, at vi har sååååå meget afdækningsplast fra fødslen i skurret, men det vejer et halvt ton, så det kan nok ikke betale sig at sende

Anmeld

23. december 2010

Mettemus

Ih altså hvor er du bare flot gravid - og endnu flottere irl (ja, man skulle tro det var løgn).

Og  for lovlig hjemmefødsel lige om hjørnet!!

Anmeld

23. december 2010

Najsen86

Flot, flot mave :-)

Anmeld

23. december 2010

Lou87

DK skriver:

Uhh jeg har ikke lige fået lagt billede ind fra sidste uge så det kommer her:

Bimmeren 35+5!

Jeg er godt nok blevet rund foran nu! Det føltes og ligner en halv jordklode og selv dem der ser mig tit, siger nu HOOOOOOLD da op! og ser sådan her ud i hovedet når de ser mig:

Men det er okay! Der er jo ikke så længe til endnu!

Slimproppen tror jeg er gået engang søndag/mandag. Jeg var i hvert fald ude og tisse engang søndag nat, og der lugtede pludseligt MEGET af fostervand. Vandet var ikke gået, men de to næste dage løb det ud med kæmpe klumper slim. Så jeg tror det var det. Men det behøver jo ikke betyde andet end at der er et par uger til fødslen og det ved jeg jo godt i forvejen, he he!

I dag skal vi ud og hente pusletoppen til puslekommoden, og den lille tremmeseng han skal sove i ved siden af vores seng. Plus vi skal forbi Bilka og købe endnu en voksdug/noget afdækningsplastik-halløj vi kan lægge under lagnet oppe i sengen hvis jeg nu skal føde der. Men så er vi også all set! Klar parat!

Knus Ditte, i dag 36+1.

Weee en fin rund mave
og et andet w ord...

WOOOOW !! du er da lidt for smækker..

hvem der bare ku vise sådan en figur frem når man er så langt henne, smiler..

Lyder som om i er ved og være klar med det hele
Nu mangler vi bare en bebs der kommer ud.. Forhåbentligt ikk før efter nytår, smiler. Men man kan aldrig vide, jeg blev sat igang som du er nu, 36+2 såå Heldigvis var tingene pakket.

Nu du skriver det med plastic halløjet til sengen, er det så fordi du smutter mandler når du føder eller ska du føde hjemme ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.